Poslední recenze (8)
Temný rytíř povstal (2012)
Opravdu velmi zajímavé pojetí Batmana. Batman zmizel a lidé Gothamu mají otázky. Mezitím je na vzestupu nebezpečná banda Banea, která chce ovládnout celé město. Bruce si mezitím doma líže rány - je zraněný a není pořádně fit po poslední nakládačce. Když už je vcelku dobrém stavu zajde si na pokec s Banea a nedopadne to úplně dobře. Je zlomený a ještě se musí dívat na to, jak mu ničí jeho Gotham. A nejhorší je, že s tím nemůže nic udělat. Mezitím se dozvídá příběh o zázračném dítěti, které se dostalo samo z hluboké díry. Anne Hathaway mě velice mile překvapila. Pořád ji mám zafixovanou z deníku princezny jako hodnou a slušnou holku. Konec byl velmi překvapivý.
Krvavá nevěsta (2019)
Skvělý horor s vtipným dialogem aneb jak se zasmát u hororu. Skvělé herecké obsazení Samary Weaving v roli nevěsty, která neví kam se přivdala. A bude to kdo z koho. Je šťastná, že má konečně milující rodinu a nakonec bojuje o holý život.
Birds of Prey (Podivuhodná proměna Harley Quinn) (2020)
Margot Robbie má fakt koule. Po rozchodu s Jokerem se malinko rozkoukává chlastá a využívá imunity. Když však dá celému světu najevo, že už nejsou s Jokerem pár, strhne se na ni lavina pomstěchtivých týpků, kteří ji chtějí ublížit nebo rovnou zabít. Pořídí si fajn byt a roztomilou hyenu jménem Bruce. Když už ji jde opravdu o život dostane nabídku od Black mask - najít a vrátit diamant. Přitom si najde fajn nový kámošky. Film se mi líbil, ale na sebevražedný oddíl to nemá. I sestřih byl poněkud zvláštní..