Recenze (18)
Silent Night (2023)
Slušné béčko, na Wooa trochu slabé v akci, ale to vynahrazuje drsnost. Hlavní hrdina se s ničím a nikým ne*ere a finální třetina je boží. Ne johwickovsky boží, ale v rámci žánru jde o velkej nadstandard.
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Velký zklamání :/, namísto vzrušující hry je to jen pitomá napodobenina americkejch komedií, ale s lidma bez talentu. Kazma zvládá skeče, ale není Sacha Baron Cohen, takže na tohle nemá (a ego mu nedovolilo si to přiznat).
Ježek Sonic 2 (2022)
Takhle mají vypadat filmy podle videoher! Vtipné, nenudí, s fajn postavama a tunou hlášek. Trojku hned!
Dvojka na zabití (2021) (seriál)
Trochu zvláštní věc v tom smyslu, jak se kombinuje humor, vážno a romantika a hodně často to hladce neladí. Ale oceňuju, že humor je takový ten oldschool orientovaný na hlášky a že se tu nemluví přehnaně slušně. Druhou sérii klidně. 70%
Dvojka na zabití - Vražda na talíři (2021) (epizoda)
Původně jsem od seriálu čekal kriminálku, což byla chyba. Naštěstí je evidentní, že to má být prostě komedie, trochu v americkém stylu, což někdy tahá za uši, ale počet rozpačitých momentů vyvažuje nálož hlášek a absurdních nápadů. U mě dobrý.
Wonder Woman 1984 (2020)
Nevím, co to mělo bejt, ale rozhodně to nebylo pokračování skvělé Wonder Woman z roku 2019.
Cherry (2021)
Do sebe zahleděná ptákovina, která chce říct všechno, ale jenom onanuje nad různými styly. Russoovi zklamali.
Láska v čase korony (2020) (seriál)
Milá oddechovka. První tři díly slabší (hlavně pilot), ale pak už to šlapalo jako hodinky.
Láska v čase korony - Oslava (2020) (epizoda)
Zamlaskání a housle, to to vytáhlo na 4!
Láska v čase korony - Lidská práva (2020) (epizoda)
Škoda, že tvůrcům tak trvalo, než si to všechno sedlo. Policajti s omluvným puzzle nejvíc!