Recenze (1 239)
Andor (2022) (seriál)
Tohle vážně s každým dílem roste a nechme teď stranou, jak nízko Andor začíná. Je opravdu krásný vidět dospělý příběh ze světa Star Wars a važmě si toho.
1883 (2021) (seriál)
Mnoho výhrad, časté přetáčení dramatičnosti do patetičnosti a občasně přehnané doslovné deklarování zkázy všeho, ale přesto to jako celek stojí dost neochvějně a monumentálně. S každým dílem lepší, neboť tvůrci umí postavy dobarvovat.
Půlnoční evangelium (2020) (seriál)
Mocné, občas nemocné, většinou všemocné.
Christine (1983)
Miluju tu estetiku, miluju to převařený klišé a miluju, když kapota naskáče zpátky a uvnitř to zavručí. Funguje to, mašina může bejt hlavní postava.
Šílenství (1994)
Miluju, jak Carpenterovo věci stárnou. Krásně ta karta klepe o výpleť bicyklu. Popkulturní klišovina tak strašně dobře namíchaná s estetikou slizu a hmyzu.
Sedmikrásky (1966)
Miluju <3
Kdo chce zabít Jessii? (1966)
Království iracionálních postav na cestě do Chuchle. Ale ta pointa bolí, no. Nejsme všichni satórie, do hajzlu.
Šprtky to chtěj taky (2019)
Jebat čísla....královsky výborný!
Maják (2019)
Úplně vo ničem film, totálně nejčernobílejší vtip loňska o dvou paňácech, co už nechtějí hlasovat na doodlu, miluju to.
Bídníci (2019)
Natlakovaná láhev machismu. Jsou jenom špatní pěstitelé.