Recenze (19)
Control (2007)
Nulové charisma Sama Rileyho bohužel táhne tento snímek ke dnu. Jen smutné oči opravdu nestačí...
Gympl (2007)
Strašný, strašný, strašný !!! Tomáši Vorle, natočil jsi pár dobrejch filmů, ale s tím je asi konec. Příběh naprosto ubohej, herecký výkony až na Matonohu a výbornýho Mádla jsou otřesný. Vtipných momentů opravdu jen pár...škoda.
Buď v klidu (2005)
Jedna hvězda navíc za Stevena Tylera a Cryin´ live.
King Kong (2005)
Nejlepší byla bitka s 3 tyranosaurama /kdyžtak mě opravte.../ a zničení divadla v NYC :-)
Hněv duší (2004)
Solidní lekačky, ale jinak jen průměr..
The Making of 'Kill Bill: Volume 2' (2004) (TV film)
Docela zajímavý dokument, v žánru "The Making of" rozhodně jeden z těch nejlepších. Tarantino ve svém živlu, skvělej je Michael Madsen.
Tenkrát v Mexiku (2003)
Obrovské zklamání. Neuvěřitelně nudná zápletka srazila tomuto filmu vaz. Potenciál tam byl ale obrovský... Škoda, Roberte.
Lilja (2002)
Brilantně natočeno, ale příběh je tak smutný a tragický, že už to nikdy vidět nechci...
Muž, který nebyl (2001)
One man show skvělého BB Thorntona v hlavní roli. Zápletka je celkem originální, černobílé zpracování se přesně hodí..
Best (2000)
Těšil jsem se na to, protože o aktivní kariéře George Besta jsem toho zas tolik nevěděl. V současnosti se objevují pouze zprávy o tom, kde a s kým se ožral, kterou milenku zmlátil, nebo že je před/po transplantaci jater apod.. Filmové zpracování je ale neuvěřitelně nudné. Dalo se z toho vytěžit mnohem víc..