Recenze (609)
Pompeje (2014)
Čekal jsem vykrádačku Gladiátora. Spíš to byla velká deus-ex machina.
Robocop (2014)
BS před dvěma týdny: "Ten novej Robokap bude sračka." Do kina jsem šel stím, že ten vstup mám zadarmiko, takže to nebude ztráta cashe. Začalo to dobře: úvodní scéna na Blízkém Východě byla super, stejně jako všechny další scény s Jacksonem (ne opravdu to není pravičáctví, to co tam předváděl, to je bohužel těžké neokonzervativní levičáctví). A dál pak v kostce: chvíle nudy, zrození nového hrdiny, cool záporáci v čele s Keatonem, klaďácký Oldman, nudné přestřelky, pěkný drony, trocha policejního klišé a jedna nezapomenutelná hláška od Baruchela. A jak to fungovalo vcelku? Překvapivě dobře, k dokonalosti tomu ještě kousek chybělo! BS den po zhlédnutí: "Ten novej Robokap je pecka!"
Temný případ (2014) (seriál)
"The world needs bad men. We keep the other bad men from the door." Byly to hodně náročné dva dny. Prvních epizod je naprosto luxusních (scéna s přepadením dealerskýho doupěte!!!!), další dva díly jsou slabší, ale finále je opět vynikající pokoukáníčko. Seriá je neskutečně atmosférický a k tomu si Harrelson a McConaughey sedli, jak prdel na hrnec! Jsem zvědav na 2. sérii.
Všechny cesty vedou do hrobu (2014)
Nic světoborného jsem od toho nečekal. V kině jsem se pak málem několikrát pochcal smíchy. MacFarlane je asi můj šálek kávy. A Charlize je taaaaaaaaaaaaaaaaaak sladká!
X-Men: Budoucí minulost (2014)
Jednoznačně nejlepší příspěvek do X-meního univerza, který si bere to nejlepší z předchozích filmů a jde si svou vlastní cestou.
Železná srdce (2014)
Scéna na křižovatce byla tak hloupá, že jsem z toho byl po cestě z kina smutný.
300: Vzestup říše (2014)
Sullivan Stapleton mi do té role sedl. A jinak můžu říct k filmu jediné: Eva Green!!!
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Přesně takovýhle typ filmu můžu, několik tvůrců se sejde, napíše ujetý scénář, seženou pár známých, aby jim v tom zahráli a já si to pak neskutečně užiju. Trailer na Pineapple Express 2 je jedna z nej scén tohoto roku!!! :)
Bling Ring: Jako VIPky (2013)
Film o ničem, protože prolézání cizích šatníků prostě děj není a nepočítá se to ani, když se to prolézání šatníků několikrát zopakuje...
Elysium (2013)
Nuda, nuda a socialistická šeď, šeď.