Recenze (609)
Život Briana (1979)
Dají se Monty Pythoni vůbec okomentovat? :))
12 úkolů pro Asterixe (1976)
Jako malý sem měl tohohle paňácu velmi rád, i teď mě ještě dokáže pobavit. A 12 úkolů byla vážně perla mezi animáky své doby.
Mlčení jehňátek (1991)
V závěru sem doufal, že dostanu infarkt dřív než se Hopkins objeví na scéně a já umřu hrůzou, nestalo se, ale i tak sem to rozdýchával dlouho.
Identita (2003)
Film hutný atmosférou , který dokáže pořádně zabrnkat na nervy, vážně dobré pustit si to takhle někdy večer.
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Borat dokáže jen dvě věci pobavit nebo urazit, není nic mezi tím. Neříkám, že se mi to nelíbilo to ne, bylo to vážně skvělé, ale podruhé bych se na to už asi nepodíval.
Constantine (2005)
Nejvíce jsem si asi zapamatoval čerta nejvyššího :)
3000 mil na útěku (2001)
Tímhle filmem ze sebe Kurt Russell a Kevin Costner udělali voly. Ještě že Courtney si budeme pamatovat spíš jako Monicu z Přátel...
Dokonalý svět (1993)
"Dokonalé road movie" s Kevin Cotnerem a Clintem. Jestli na mě něco v tom filmu VÁŽNĚ zapůsobilo, tak je to scéna, kdy Costner trestá otce, který bil svého syna...
Charlieho andílci: Na plný pecky (2003)
Charlir's angels podruhé a stejně.
Charlieho andílci (2000)
Svižné s pohlednými děvami a solidními efekty, i tak je to chvílemi bezbřehá nuda :(