Recenze (101)
Kmotr II (1974)
Hodně jiné; o dost depresivnější. Avšak už ne tak dobré, ale pořád dost dobré na 5*.
Sin City - město hříchu (2005)
Hódně stylovej film. Jen mohl být o krapet stylovější.
Strážci - Watchmen (2009)
Začátek filmu byl nepopsatelný orgasmus vydrážděný všemi prvky. - Vizuálně (což jsem myslel, že bude to nejpoutavější, zdrtilo nečekaně něco mnohem poutavějšího). - Hudba (zdrtila vizuální stránku a všechno). - Odpadlíci "hrdinové" vražděni; ne vždy za všech okolností dobří (nepoznamenán předlohou jsem zjistil co je to za úžasnej nápad). Tenhle film si nenechám ujít minimálně ještě jednou a bude dost pravděpodobné, že svoje hodnocení změním. Ovšem nejdříve - ano předlohu si prostě přečtu !!! .... hodnocení změněno...
Stmívání (2008)
lepší tři hvězdy...očekávání bylo rozhodně horší, i když smrdutost EMO-GOTHIC nosferatu shop holčiček a chlapečků obarvených na černo s taškou My Chemical Romance, zvlášť ze začátku, vytěkávala do ovzduší opravdu v hojných hektolitrech
Máj (2008)
Očekávání bylo horší a výsledek je lepší 3*. Obdivuju Brabce jako kameramana - krása. Ovšem prostý děj a jakási laksnost herců a čim dál větší nuda tomu dost ubírá.
Milionář z chatrče (2008)
Krásná a naprosto netradiční pohádka :)
Babel (2006)
Iñárritu nám tu předhazuje další film z jeho melancholických, propletených příběhů. Škoda, že mi to přijde všechno tak podobný, ale pořád hezký. Neni to čistých 5* ale nějak se mi to líbilo víc, než 21 gramů... u tohohle vám rozhodně emoce nezaspí.
Blade Runner (1982)
První půlhodina budování atmosféry byla perfektní. Čekal jsem, čím mě příběh překvapí ale bohužel se žádný božský zvrat nestal a tak to pomalu upadalo a bylo to takové trochu bez duše. Ovšem jinak rozhodně více než koukatelný a poslouchatelný snímek.
Až na krev (2007)
Nebýt tak úžasného konce a tak skvělé hudby, která to nádherně podmázla, bylo by to možná míň. Jinak Daniel Day - Lewis byl ohromující. Film a hlavně postavy prosákly a pěkně smrděly ropou - to je tak jediný co mě k tomu víc napadá:)
Lost Highway (1997)
Schizofrenní filmová smyčka, o cestování, holkách a pornu, zabalená do trochu temnějšího hávu. A nebo taky ne. Ale kdo by to řešil, když „to“ milujeme... A taky milujeme Patricii.