Recenze (189)
Černá hodina (2011)
Sice příšerná ptákovina, slušně řečeno, ale po dlouhé době mimozemšťané, co nevypadali jako odrůda člověka, nebo chobotnice, a nekvičeli jako prasata. Dal bych za tohle čtvrt hvězdičky, ale nejde to.
Asterix a Obelix: Říše středu (2023)
Ani po dvaceti minutách mě to nijak extra nenadchlo. Obsazení mizerné, jména postav úplně mimo, příběh o ničem. Co nový film, tak k horšímu. Snad už se nebudou snažit pokračovat v dalších dobrodružstvích...
Opilí láskou (2002)
Větší blbost se Snadlerem jsem snad neviděl.
Zas a znova (2023)
Dal jsem tomu 17 minut zivota. Nez tam zacaly multi kultu vztahy. To byl konec!!!
Pomáda: Živě (2016) (TV film)
A zase negr mezi růžovkama. Zkurvěj. co můžou!!!
Útok megažraloka (2018) (TV film)
A nejhorší byly ty vlastenecký kecy kapitána o nejlepší armádě v dějinách lidstva... Ty byly horší, než celý film dohromady... A to trapný salutovani nakonec...🤯
Megalodon Rising (2021)
Asylum... To hovoří samo za sebe... Ubohé animace, na to je jeden zvyklý u téhle společnosti. Na trapné a nic neříkající dialogy take, ale jak chtěli zabít megalodona samopaly, kdyz ho nedostali děly...? A kde vzal čínský kapitán na palubě americké lodě AK47???
Lovci dinosaurů (2005)
Běžně takovéto ptákoviny po pár minutách odsuzuji do kategorie odpad ve stylu Asylum. Tohle si není od Asylea, ale nemá to k jejich tvorbě daleko. Nicméně to je jedna z těch mírně řečeno povedenějších ptákovin. Takže sice s odřenýma ušima, ale jednu dostali.
Zlatá sedmdesátá - Red úřaduje (2000) (epizoda)
5 minut úplně stačilo.
Máme tu ducha (2023)
Negerská dementní trapárna. Zase. Nějak se s nimi poslední dobou roztrhl pytel.