Recenze (189)
Moon Crash (2022)
Asylum...
Jurská vzpoura: Dinodárci (2018)
ASYLUM...
Kdyby radši hořelo (2022)
No... Komedie... Divné zařazení. Volovina to je...
Hybrid (2007) (TV film)
Obrázek k filmu zajímavý. Ale toť vše. Film o ničem. A to jsem vydržel koukat 45 minut. Pak jsem začal přeskakovat nudné pasáže. Tudíž celý zbytek filmu... Po sedmdesáti minutách jsem to vzdal. Jewn jeden pokousanej doktor, nebo kdo to byl. Hlavně, že nechyběl sex.
Na maděru (2023) (seriál)
Tak jsem dal šanci prvnímu dílu, a nezklamal. Opět trapné scény, trapné dialogy, o hereckých výkonech nemluvě.
Ve špatný čas na špatném místě (2022)
Otřesný dabing, otřesné scény, a ještě otřesnější dialogy. Chudák Bruce, takhle skončit. V takových srač***ch... Smutné.
Nech svět světem (2023)
Totálně o ničem... Ztráta času. Možná jsem měl vylemtat tolik červeného, jako Julča. To by snad pomohlo. Minimálně bych to prospal.
Battle Star Wars (2020)
20 minut. Víc jsem nezvládl. A i to s velkým sebezapřením. To je prostě Asylum. No...
Nezvaný host (2020)
Pro Béčkové filmy to je možná i urážka. Jestli existuje kategorie filmů C a dál, tak tohle mezi ně rozhodně patří. Bruce už zřejmě bral, co bylo... Smutné.
Lancaster Skies (2019)
O ničem. Samé blafání a akce žádná. To už jsou zajímavější staré Ruské válečné filmy.