Recenze (1 803)
Dobyvatelé ztracené archy (1981)
Nejlepší dobrodružný film s historickými prvky a také nejlepší role pro Harrisona Forda. 5*
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Jak jinak mám ohodnotit tenhle film, který navázal na předešlé dva jak jinak než s bravurou. Je to směsice akce, dobrodružství, napětí a vtipu... Z celého filmu mi hlavně utkvěla scéna, kdy Indy, aby zatarasil tajný vchod přes krb, zajistil páku malou bustou Adolfa Hitlera. Nebo, když byl tlačen davem nácků drříc zápisky svého otce, chtě nechtě dostal podpis - opět od Führera. Báječný film s rozhodně s jednou nelepších filmových hereckých dvojic všech dob. Úchvatné! 5*
Rain Man (1988)
Je to naprostá lahůdka. Na jedné straně mladý a perspektivní obchodník Tom Cruise a na druhé jeho zaostalý bratr Dustin Hoffman. Vynikající podívaná, která si zaslouží 5*. Pořád si ale říkám, že na tom filmu není zase tak nic převratného. Jasně, herci podali super výkon a dopomohl tomu i kvalitní český abing, za což opravdu chválím. Ale... Nemůžu se zbavit dojmu, že 4* by tadytomu filmu slušeli víc. Na druhou stranu, 4* jsou málo a 5* je podle mého zdravého rozumu moc. V porovnání třeba s Vykoupením, které by si zasloužilo absolutorium, prostě na tenhle film nemá. Ale bohužel se nemohou udělovat body na desetiny, protože pak bych dal 4,5*. Ale jinak je fakt super film...
Forrest Gump (1994)
Vynikající příběh, kde hlavní postavu ztvárnil můj oblíbený herec Tom Hanks. Je to film, při kterém hltáte opravdu každou minutu. Je až s podivem, že více než dvouhodinová stopáž téhle super podívané je naprostým originálem, který odnikud nic nekopíroval. Tom Hanks je geniální herec, který dokáže zahrát kohokoliv. Tenhle film je fenomén a fenomén si zaslouží být vysoko. Pro mě je to jasných 5*, ale na Vykoupení z věznice Shawshank nemá. Ne u mě... "A já pořád běžel..."
Poslední skaut (1991)
Vynikající Bruce Willis, kterej ač vzhledem prosťáček, tak se dokáže zase postavit všem, bez výjimky. Ne, tenhle film mě vždycky moc bavil a baví pořád. Bruce je drsňák, kterej je ale z reálnýho světa. Vynikající akce a dobrej příběh -> 5*.
Umučení Krista (2004)
Nejneuvěřitelnější podívaná. 5*
Noční můra v Elm Street 3: Bojovníci ze sna (1987)
Tak tomuhle říkám horor, kterej je super šmrncnutej akcí. Freddy je skvělej a herci v léčebně mají skvělý scénář. 5* je nutností...
Noční můra v Elm Street 2: Freddyho pomsta (1985)
6.hodnocený film: Naprosto dokonalý návod na to, jam má takový skutečný horor vypadat. Freddy je prostě klasik mezi hororovými postavičkami... 5*
Noční můra v Elm Street (1984)
5. hodnocený film: Tady začalá celá skvělá sága o ve snech vraždícím Freddy Kruegerovi, který děsil všechny svou tváří i odporným humorem. Miluju vše, co se tohoto filmu jen dotýká... 5*
Terminátor 3: Vzpoura strojů (2003)
4. hodnocený film: Hodně, ale opravdu hodně kvalitní pokračování a navázání na snad nepřekonatelnou dvojku. Kéž by se natočil ještě jeden díl. Arnie, jsi klasik stejně tak jako tvá role v Terminátorovi. Standing ovation! 5*