Recenze (1 803)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
3. hodnocený film: Pakliže Arnold předvedl vynikající herecký výkon, tak to bylo v Predátorovi a pak v trilogii s Terminátorem. Tenhle díl byl ale jednoznačně nejlepší... 5*
Terminátor (1984)
2.hodnocený film: Jednička to celé odstartovala, ale byla moc surová a na mě působila docela neotesaně. Arnold byl ale úžasnej a nápad s vraždícími stroji s podobou strojů, to byl majstrštyk... 5*
Hvězdný prach (2007)
1.hodnocený film: Naprosto nádherný film, který mě opravdu hodně bavil a upoutal... Jinak film si zaslouží 5*.