Poslední recenze (556)
Americké psycho (2000)
Celkem overrated kultovka, která se i přes relativně krátkou stopáž místy hrozně táhne a ačkoliv neni dějově nijak extra komplikovaná, je natočená tak specificky, že je ta obecná divácká zmatenost z konce vlastně pochopitelná. Má svoje fajn momenty, který se za ty roky stalo prakticky memem, ale jinak nic extra. Bale je tu ale fantastickej magor :-)
Cruella (2021)
Origin story prequel tak dobrej, že všechny starší filmy ze série, hraný i animovaný, zahanbuje a nechává daleko za sebou! Tohle má všechno: Skvělej soundtrack, skvělý herce, je to cool, má to styl, je to moderní film zároveň respektující svojí předlohu a předevšim je to svižný od začátku do konce bez slabšího místa. BOMBA! <3
Zmizelá (2014)
Ach ty toxický a nefunkční vztahy..Co by si bez nich filmovej a literární průmysl počal. Affleck v roli kokota co nezvládá svůj život ani nálady společně s Pike netypicky v roli absolutní manipulativní čubky fungujou na plátně dobře a zajímavě si to hraje s očekáváním na který straně je pravda (nikde), ale film je vzhledem k tomu co chce odvyprávět zbytečně dlouhej. Je to znát předevšim v druhý půlce která v některých scénách působí dost natahovaně a taky proto, že jsou karty vyložený na stůl docela brzo, celý to ztratí po první hodině dech a zbytek už se hrozně táhne až do celkem prázdnýho finále ala začarovanej kruh... TLDR: Skvělý herecky, ale vedle ostatních Fincherových zářezů je tohle zkrátka nuda..
Poslední deníček (27)
Best of '2000' by Holly_Molly
1) Slepičí úlet
2) Scary Movie: Děsnej biják
3) Gladiátor
4) Patriot
5) Podfu(c)k