Recenze (575)
Mama (2013)
Krásnej atmosférickej horůrek s až nepříjemně děsivym monstrem a netradičně dojímavym finále! Kdo by to byl řekl. :'-)
RRRrrrr !!! (2004)
ZA ŠAMPÓN NA NĚĚĚ!!! 🐒
Prokletý klaun (2014)
Parádní rodinej film na motivy Skandinávských pohádek pro jakoukoliv generaci, kde rozhodně nepřijde k úhoně žádný zvíře ni děcko, vnitřnosti, čelisti ani nosy nelítají vzduchem a Klojn neni jeden z nejvíc děsivejch klaunů ever! <3:-)
Odebrat z přátel: Dark web (2018)
Jeden trotl si přivlastní něco co mu nepatří, začne si zahrávat s něčim čemu nerozumí a uvrhne svojí demencí svoje kámoše, sebe i svojí girl v nezapomenutelnou noc (ehm ehm)! První díl vsadil na neokoukanej vizuál a nadpřirozeno a bylo to super. Tu zůstal už jen vizuál, u kterýho je extra náročný protrpět prvních cca 40 minut po kterých následuje pár over-the-top hackerovacích fíčurek, jedna tak trochu dojemná scénka lesbickýho párečku, kterej dodává aspoň těmhle dvěma charakterům na lidskosti a závěrečnej twist očekávatelnej vzhledem k tomu, že postavy bojujou s někym kdo s nima celou dobu vyjebává..Má to sice pár dobrejch nápadů, ale jako celek to prostě nefunguje...//
8 MM (1999)
Neskutečnej masakr! Temná, surová a od první vteřiny kompletně vtahující detektivka z prostředí extrémní porno branže v hlavní roli s Nicem Cagů, kterej tu dostal vzácnou příležitost nechovat se Cageovitě, Joaquin Phoenix je zábavnej parťák ve zbrani, záporáci opravdový monstra a menší cameo Normana Reeduse taky potěšilo...Náhled do světa úchyláků snad nikdy nebyl ve filmu (porno nepočítam) takhle detailní! 💢
The Collector (2009)
Hororová odbočka tvůrců pozdějších dílů Saw...Po stránce děje a totálního trash finále o dost horší odbočka..Ovšem po stránce brutality, gore a nepříjemných efektů mnohem víc utržený ze řetězu! Co ale beru jako největší klad je to, že hlavní antihrdina i záporák mají v hlavě mozek což je vždycky příjemná změna. Je nutný ale opravdu zmínit ten gore: Rozumněj pokud někdo nezvládal sledovat Saw, tohle nejspíš nemá smysl ani zkoušet ..Kdybych věděl jak moc to bude, asi se na to taky vyseru. :-D
Chalupáři (1975) (seriál)
Vtipnej seriál nacpanej tim nejlepšim herectvem svý doby. Sledování je pohlazením po duši jakože "óóó to je tak krásná vesnička a ti lidi tam jsou tak příjemný a všichni se mají rádi, tam bych chtěl žít" ...stačí u toho jenom nemyslet na styl natáčení silně přes růžový brýle, jelikož jak nás naučili dějiny a lidská nátura, takhle idylicky to dřív úplně nefungovalo../
Mumie se vrací (2001)
Čert vem to údajně "děsně ohavný" CGI Dwayna Kamene! Mě nikdy nějak extra žíly netrhalo, že to vypadá jak z videohry..jsem vášnivej hráč, takže proč by taky mělo že jo... AnyFuckingWay Druhá Mumie kráčí důstojně ve šlépějích jedničky a i přes svojí zbytečnost vzhledem k uzavřenýmu konci prvního filmu jde pořád o nádhernej film s podmanivym soundtrackem, stejně sympatickýma postavama, skvělou akcí, humorem a stylem jakym to umí/uměl ( ;-( ) snad jen Stephen Sommers.
Hell's Kitchen (2004) (pořad)
Vždycky pouštim, když vařim..neni nad pokrm s příchutí slz......."Where's the lamb SOOOOUCE" -.-,,,
Klub sráčů (2000)
"Můžem na tu Ibizů??" Nebetyčná pitchovina, která je ale po strop narvaná kultovníma hláškama a scénama..Nic víc neni třeba dodávat. Záleží čistě na osobní preferenci každýho kdo na to bude koukat a i těm kdo nechce obětovávat svůj drahocenej čas by se dalo doporučit si najít aspoň sestřih hlášek na Youtube. "Pane, mrd dlužím vám."