Recenze (617)
Uteč (2017)
Slusnej film po delsi dobe. Sice tam bylo par krkolomnych veci na konci, ale jinak dobra atmosfera, herci i zapletka
Creepy: Icuwari no rindžin (2016)
Trochu mi to tim manipulovanim pripomelo Cure, oboji si je docela podobny, i tim jak dokazou chvilema nudit
Kruhy (2017)
totalni sracka bez atmosfery. Videl jsem vsechny filmy co byly o Sadako natoceny a jedinej dobrej je ten original od Nakaty, takze me to ani neprekvapilo.
Americký sniper (2014)
Bez tech domacich vsuvek by to mohlo bejt lepsi, ale Black hawk dawn by to i tak nesahalo ani po paty. Navic mi prisly efekty zasahu a triky celkove dost amatersky.
Dealer (1996)
Kdyz se to sere, tak se to sere
Lháři (1995)
Slusna nuda a postelova scena byla docela trapna
Správní chlapi (2016)
Co to je za picovinu? Uhozeny, trapny a navic spatne zahrany. Aspon soude podle prvnich 20ti minut, dyl jsem se koukat nevydrzel.
Sicario: Nájemný vrah (2015)
Nebylo to zly a nebejt ty spravnacky nesympaticky pice, mohlo to bejt jeste lepsi. Nebejt ji, tak dam ctyri. Zato Toro je tu bezvadnej. Dusna atmosfera mi pak pripomela povedeny Prisoners. A tak vytecnej obraz a barvy se u moc filmu hned tak nevidi.
Rozpolcený (2016)
Napad je to dobrej s tema identitama, ale je to zase Shalamounsky prasteny, divny a nudny
GG Allin & The Murder Junkies: Live at the Gas Station (GG Allin's Last Day Alive) (1993) (koncert)
ten konec jak odchazi z klubu a cela ulice rici je ukrutnej masakr