Recenze (617)
Dunkerk (2017)
Unyly a uspavaci. Furt se tam potaci, mlci jako ve starym nemym filmu a usi permanentne muci neustavajici smycce. Dejte mi Jestraba 2.
To (2017)
Stejne jako u Mama to ke konci ztraci koule a spis to pripomina pohadku pro dospely kterou produkoval Netflix. Taky si mohli odpustit I love you - I love you too ohranej dialog /facepalm. Nektery sceny byly ale velice slusny, nejlepsi je ta uvodni s lodickou. A hudba byla taky vyborna. Je to mezi trema a ctyrma, ale tri sem dal horsim filmum.
matka! (2017)
Docela ujetej film, na konci mi to silne pripominalo Silent hill 2 (hru)
Miluj bližního svého (1999)
To byla ale kravina. Ani Bridges s Robbinsem se mi tu nelibily, hrali nejak divne. Pritom byly uplne spickovy v Lebowskim a v Jakubovo zebriku.
Válka o planetu opic (2017)
O trosku lepsi nez jednotka a dvojka, takze prumerny. Ale xichty opic jsou skvely.
Wind River (2017)
Cekal jsem ze to bude lepsi vzhledem k hodnoceni, bohuzel je to docela nuda.
Annabelle (2014)
Podprumernej horror. Libila se mi akorat scena kdy bárbínu drzel v ruce ten demon. Sem zvedav na vychvalovanou dvojku
Dej si pozor! (2016)
Sam doma trochu jinak
Král Artuš: Legenda o meči (2017)
Nekoukatelny. Ty rychle prostrihany pasaze mi pripominaly vic nez stredovekej film spis Trainspoting a cekal sem kdy zacne hrat techno. Do toho namachrovanej plejboj, negr rytir, kung fu mistr(heh?) a sracka je na svete.
Lesapán (2015) (studentský film)
tesil jsem se ze konecne vznikne prvni dobrej ceskej lesni horor, ale je to docela bída. Akorat barvy lesa a obraz byly slusny.