Recenze (617)
Mokřina (2014)
Obcas jsem se ztracel ve jmenech, obcas v deji a obcas jsem se nudil.
Tajemství smrti slečny Neznámé (2016)
Do pulky je to na ctyri, ale pak se to zacne prisravat a bejt pritazeny za vlasy a spadne to na dve. Suma sumarum prumer. Skoda.
Blair Witch: 20 let poté (2016)
BW je muj top horror a po kukaccim hnizde i druhej top film ever, takze jsem veskery deni kolem tyhle znacky bedlive pozoroval a k tomuhle pokracovani pristupoval znacne obezretne. Cekal jsem pro jistotu sracku a dockal jsem se prumernyho hororu. Hororu kterej se na legendarni BW snazi navazat. Bohuzel ale neprinasi nic novyho, nic zasadniho, zapletka je ke vsemu jeste pitoma (prejze Heather v zrcadle, pritom ji vubec nepripomina) a co je nejhorsi - atmosfera puvodniho filmu je tam ve stopovym mnozstvi. Snad se nekdy toho SKUTECNYHO pokracovani v podobe prequelu, kterej kravataci z Lionsgate Myrickovi se Sánchezem zatrhli, prece jenom dockame. A i Heather, Joshui a Mika, ktery meli soucasti prequelu byt, nez jim bude 80 let.
Patient Seven (2016)
Amaterska srajda na kterou za hodinu zapomenete
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Tak to je jedno z nejhorsiho co jsem v posledni dobe videl a ze jsem tech sracek zkouknul..i ty herci co mam jinak rad se mi tady pekne zhnusily (Goldblum, Gainsbourg). Film je 100procentni koncentrat toho co mi u filmu nejvic vadi a jeste vynasobeny deseti. Fujtajxl, jdu se osprchovat at ten nanos debility ze sebe smeju
Zhasni a zemřeš (2016)
Jaj to byla ale volovina. Krome kvalitni uvodni sceny, ktera byla vcetne herecky ale vyjmuta z kratasu https://youtu.be/-fDzdDfviLI , to bylo vrcholne trapny a to hlavne na krecovitym konci kdy tam potvora litala vzduchem a skakala jako sandokan
Smrt ve tmě (2016)
Opet jsem se nechal zblbnout zdejsim nadsenym hejkanim a nekriticky vysokym hodnocenim. Pritom jde o naprosto tuctovou sracku. A to jsem do toho vkladal veliky nadeje. Dobry filmy se holt uz netoci.
Nejlepší ženská mého života (1968)
"..no ten je ale klasne napapanej..kampak asi chodi na obedy?" :D za tohle davam o jednu navic
Na kolejích čeká vrah (1970)
pekna pytlovina
Kalifornie (1993)
Pitt je dobrej white trash zmrdoch, jinak nic co by mi zustalo v hlave delsi dobu