Recenze (866)
Spartakus (2010) (seriál)
zajímavé zpracování, bezvadné souboje, spousta sexu, násilí, intrik a k tomu všemu ještě dobře vypointované epizody a skvěle promyšlené postavy. Vytknou můžu snad jen to, že v druhé řadě bude hrát Spartaka jiný herec.
Tucker & Dale vs. Zlo (2010)
skvělá komedie nenuceně parodující většinu klišé amerických vyvražďovaček.
Viděl jsem ďábla (2010)
další asijsky chladnokrevný film o pomstě, který mě napoprvé totálně rozsekal. Scéna popravy dvou týpků nožem v autě mi zůstane v paměti ještě pěkně dlouho.
Zaslaná pošta (2010) (TV film)
perfektní televizní produkce s kvalitními hereckými výkony, která Pratchettovi podle mě sluší více nežli by tomu bylo u velkolepého, ale o to více osekaného "hollywoodského" zpracování. Už se těším třebas na Buch! nebo Podivný regiment.. Jo Claire Foy je kouzelná!
Zatím spolu, zatím živi (2010)
akčně romantická jednohubka, která pobaví, ale víckrát bych jí vidět nemusel..
Země kůlů (2010)
civilní, špinavá upírská road movie, která zbytečně nehraje na efekt.
Živí mrtví (2010) (seriál)
pěkný seriál ze zombielandu, který by určitě zasloužil víc dílů. Možná si i trochu více pohrát se scénářem a celou zápletkou, od třetího dílu mi přišlo, že se trochu vaří z vody. Ale vypadá to perfektně a těším se na další řadu, hlavně aby se nezapomnělo na jednorukého bastarda Merla - ten klučina má potenciál...
127 hodin (2010)
rozhodně lepší a lidštější než Buried.
13 samurajů (2010)
první polovina je plná mluvení o samurajské cti, nahlédnutím do svazujících pravidel japonské společnosti a vlastně jen takovou natahovanou předehrou před skoro hodinovým masakrem 13 vs. 200. Brutalita oděná do kimona s katanou za páskem, to já můžu.
Afro Samurai: Resurrection (2009) (TV film)
dílko navazující na bezvadný seriál není už tak úplně okouzlující, podle mě by mu taky sedělo rozdělení do kratších částí - jinak vše při starém a navíc sexy mrcha s hlasem Lucy Liu, která je opravdu k nakousnutí.