Recenze (2 908)
Sin City - město hříchu (2005)
Nemám slabosť pre čiernobielu, ale Sin City bol výnimočným zážitkom. Komiksové vizuálne orgie, v ktorých si najväčší rešpekt vybudoval Marv (Mickey Rourke). Mnoho postáv, mnoho výborných hercov, mnoho príbehových liniek a troška farby. Jednoznačne jedna z najlepších komiksových adaptácií. Robert Rodriguez nepotreboval písať scenár. Rozdal hercom komiks a na pomoc si ako spolurežiséra zobral samotného Franka Millera. Toto spojenie divákom prinieslo najväčšiu udalosť roku 2005. A to bol tento rok skutočne komiksovo bohatý a zásadný. Okrem Sin City do kín totiž prišiel aj Constantine a Batman začíná.
Matrix (1999)
Film, ktorý zmenil pohľad na svet. Teda na ten filmový určite. Veľa snímkov skryto alebo bez ostychu kopírovalo a bude kopírovať, tento po všetkých stránkach skvelý film. Dá sa povedať, že vytvoril samostatný žáner a zároveň jeden z absolútne najlepších akčných filmov.
Podfu(c)k (2000)
Skvelý, štýlový, svojský a hlavne zábavný. Máloktorý film valí dopredu takým tempom, chrlí na Vás toľko postáv a na záver ich dokáže prepojiť takýmto spôsobom ako práve Podfu(c)k. Lahôdka, ktorá sa mi nikdy neopozerá.
Sedm (1995)
Tak takto má vyzerať thriller. Nič viac sa ani nedá napísať.
Klub rváčů (1999)
Skvelý scenár, skvelí herci. Brad Pitt a Edward Norton sa predháňajú vo svojich výkonoch. Nie sú tu žiadne hluché miesta. Jeden výborný moment strieda ďalší.
Trainspotting (1996)
Kultová záležitosť. Jasná jednotka čo sa týka témy drog a jeden z najlepších filmov celkovo. Nezabudnuteľné postavy, scény, hudba. Máloktorý film si zaslúži 5* ako práve Trainspotting.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Mám rád filmy z väzenského prostredia. Vykoupení z věznice Shawshank je medzi nim všetkými dominantným kráľom. Skvelý od začiatku až do konca. Nič nechýba, nič nie je navyše.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
KULT. Nič iné sa nedá napísať. Pre mňa jednoznačná jednotka medzi tarantinovkami a jasných 5*.