Recenze (543)
Noc v archíve (2009) (pořad)
Bylo to kdysi dávno, kdy lidé věřili všemu, co slyšeli v televizi...aneb komunistická propaganda vtesnaná do každého televízneho programu.
O myších a lidech (1992)
Never go full retard.
Invaze žraloků (2008) (TV film)
Nevedel som, že žraloky vydávajú zvuky ako Tyrannosaurus Rex....
Hnus (1965)
Po týchto závratných červených percentách som čakal pařbu v štýle Rosemary, lenže nič také sa nekonalo.Kým v Rosemary, dýchal každý detail, každý tieň navodzoval atmosféru a ten pocit beznádeje diváka asbolútne vtiahol, tu to nefunguje.Atmosféru tu ma vyčarovať pečený králik, prasklina v stene a príšerne zostrihané “znásilnenia“(záber na chodidlo a tuším som zahliadol aj rameno).Nie, tento film je jednoducho zlý a vo svojom žánrovom označení horor zapadol len náhodne.
Madhouse (2004)
Klišé, klišé, klišé a koniec to len korunoval, ale atmosféra madhousu prekvapivo v pohode, aspoň v prvej polovici.
What's My Line? (1950) (pořad)
Alfred Hitchcock, Yul Brynner, Vincent Price, Clarence C. Nash...skutočné celebrity, ktoré overil až zub času, radosť pozrieť aj po takmer šesdesiatich rokoch.
Útěk z Alcatrazu (1979)
Neustály pocit de javue, ale človek sa na Franka Darabonta ani nemôže hnevať, on dokáže z tej väznice beztak vyždimať vždy najviac.
Útěk z New Yorku (1981)
Ak malo ísť o predstavenie Kurta Russella širšej verejnosti v úlohe drsňáka (konieckoncov tieto úlohy idú Kurtovi najlepšie) tak to beriem, ale ako plnohodnotné sci-fi z dielne Carpentera jednoznačne nie, John má naviac.
Černá vdova (2008) (TV film)
Príbeh o čiernej vdove je zrejme druhým najfilmovanejším tv námetom(hneď po únose dieťaťa), je zaujímavé ako dokážu tvorcovia jeden scenár predestilovať 20 krát a predsa vyzerá vždy inač...bohužiaľ nikdy originálne.
Agent Orange (2004)
Tak toto je na mňa príliš, Tony Scott v honbe za svojím osobitým trademarkom došiel až na hranicu únosnosti kde jednotlivo zlepené gýčovite farebné obrázky po totálne chaotickom strihu nedávajú žiaden zmysel.