Recenze (571)
Temný Kraj (2017) (seriál)
Další trapný pokus o krimi seriál :)
Bezva ženská na krku (2016)
Pohodová komedie na pohodový večer :)
Do posledního dechu (2016)
Jedním slovem nuda :(
Příchozí (2016)
Velmi dobry film s naprosto uzasnou Amy, ktera...... ach :) Rezie, herci, efekty, hudba, vse bylo vyborne. Presto vsechno vim, ze si ho znovu nepustim. Podruhe by to uz nebylo ono :/
Chraň nás od zlého (2014)
Škoda slabšího závěru, který mohl být......lepší. Každopádně smekám před každým rejžou, který dokaže udělat "baf" a já se leknu :))
Nádraží (2017) (seriál)
Toto jsem nejak nepobral :)
Birdman (2014)
Ani jsem to nedokoukal, protoze z te nudy bych si ukousal nehty i s prsty u nohou. Uz si ani nepamatuju, kdy vic bylo vysvobozujici stisknout tlacitko stop pri prehravani :))
Než jsem tě poznala (2016)
Je to krásné pohlazení na duši. Nemám, co bych víc dodal :)
Poslední rytíři (2015)
Moc dlouhé, předvídatelné, ukecané, nijak napínavé ani nápadité. Uvidět a zapomenout :)
Vlak do Pusanu (2016)
Dalo by se říct, že je to hodně dobře natočená a napínavá zombí kousačka, která má bohužel i své chyby. Filmu nesluší příliš dlouhá stopáž, předvídatelné situace a neskutečně hloupé chování postav, které jsou někdy až otravné.