Recenze (333)
Postal (2007)
Nápad rozhodne nie zlý a Uwe Boll rozhodne nie je také zlo, aké som sa o ňom dočítal ( či nebodaj sám niekedy napísal, ak áno, tak sorry, Uwe ), ale predsa len je tento film taký nemastný-neslaný a keď som napísal, že Uwe nie je hneď zlo, tak na druhej strane musím jedným dychom dodať, že rozhodnie ani nie je žiadnym filmovým géniom, pretože Postal mi pripadá natočený tak zvláštne - statická kamera, žiadne vychytávky a Uwe absolútne nedbá na detaily, takže je to všetko také, také fádne, no. Ale inak, celkom v pohode film, som zvedavý na Far Cry ( a samozrejme aj na Tunnel Rats ).
Uvnitř (2007)
Frnacúzi sú a zrejme ešte dlho zostanú dlho zaradení v žánrovej špičke ( priznávam, je to už vlastne klišé, ale musel som to povedať ). Veľmi jednoduchý príbeh pretavený do necelej hodiny a pol hrôzy, ktorá je najväčšmi desivá tým, že vlastne všetko, čo sa tu stalo, by sa mohlo stať naozaj ( na rozdiel od takých Martyrs, aj keď nejaké tie spoločné rysy reálnej hrozby by sa predsa len našli ) a keď sa spätne na tento film pozerám, pripadá mi ešte desivejší ako doteraz.
Pýcha národa (2009)
Celkom pohodička, normálne sa čudujem, že sa tu také niečo dá vôbec hodnotiť.
Grindhouse: Don't (2007)
Kvalitný malý film, ale osobne dávam prednosť Thaknsgiving od Eliho Rotha.
Trhni si! (2006)
Je mi fyzicky zle, keď si na tento film už len spomeniem, nie ešte aby som ho snáď niekedy pozeral. Hnus.
Zahulíme, uvidíme 2 (2008)
Tam, kde som dal pri jednotke plný počet, tu musím predsa len tú jednu ubrať. Nejde ani tak o to, že by dvojka mala nejaký slabší príbeh ( ak vôbec nejaký, že áno ), ale ide o to, že jednotka bola takou malou, príjemnou komédiou a pravdepodobne sa pri nej nerátalo s dvojkou. Ale tá predsa len prišla, čo znamená staré známe "dvojkovské" všetkého viac. Do detailov zachádzať nebudem, ale oproti jednotke je to celkom... slabšie. To ale nič nemení na tom, že je to stále nadpriemerná komédia! Tam, kde by iné série upadli, tu sa celková úroveň ešte veľmi slušne drží. Takže, je to rozhodne zábava, ale už tam nie je duch jednotky. Asi tak.
Policejní akademie 3 (1986)
Videl som celú sériu neraz a páčila sa mi, preto hodnotím všetky časti rovnako. Samozrejme, sú diely, ktoré mám radšej, niektoré mám menej rád, ale je to vlastne zanedbateľné.
Fontána pro Zuzanu (1985)
Je to už nejaký čas, čo som toto videl, ale viem, že sa mi to celkom páčilo. Samozrejme, nemusím to pozerať pravidelne.
Austin Powers: Špion, který mě vojel (1999)
Áno, je to tak trochu "iná" komédia, ale na poli absurdnej nadsadenosti patrí rozhodne medzi to lepšie.
Miami Ink (2005) (pořad)
Veľmi dobrá reality-show, ktorá názorne ukazuje, ako to v tomto povolaní funguje. Zaujímavé a stále veľmi zábavné. Plný počet je preto na mieste.