Poslední recenze (69)
Medvídek Pú: Krev a med II (2024)
Největší pochvala je za zvýšení rozpočtu oproti jedničce. Film produkčně z hlediska kvalit masek, záběru lokací, kamery, praktických efektů působí většinu času jako standartní dnešní horor. Poměrně se mí líbilo zaměření filmu. Zhruba první dvě třetiny jsou takový detektivní příběh o zjištění pravdy o zvířecích monstrech. Poslední třetina je pak pro milovníky slasher hororů naprostý orgasmus brutálního zabíjení. Celkově je nový hororový medvídek Pú lepší než jednička. Scénář, práce s postavami, stupňovaní napětí, brutálnost. Film se docela polepšil i ve věcech co nedávají moc smysl. Neříkám, že je tu úplně chytře všechno promyšlené, ale opět velký posun oproti prvnímu dílu. Nikdy by mě nenapadlo, že něco takového napíšu, ale už se těším až budou medvídek Pú a jeho kamarádi zase v dalším filmu zabíjet. Dávám medových 8/10.
Vlastníci (2019)
Film hodně dobře kombinuje komedii a drama. Asi je to pojetím více komedie, ale je to solidně dobře namixované. Chytrý scénář, který moc dobře funguje, když si člověk uvědomí, že 95 % filmu se odehrává v jedné místnosti. Je hodně zábavné a plné vtipných situací. Všichni herci hrajou perfektně, ale musím pochválit Jiřího Lábuse, který přeci jen hrál asi nejlépe. Za mě 8/10.
Mořská příšera (2022)
Námět sice není nějak extra originální, ale scénář a postavy jsou dostatečně zábavné, aby se divák bavil. Film má velmi pěknou a detailní animaci. Vypadá to nádherně. Na to, že je to animák, tak z hlediska přehledností, pohybu postav a fyziky často působí jako by se se autoři snažili přiblížit realismu, což pro je dospělého člověka plus. On celkově animák samozřejmě zaujme jistě dětí, ale přijde mi, že patří k těm, které zaujme hodně i dospělé, kteří mají rádi animáky a často je štve dětinské infantilní scény a humor, což bývá problém i u hodně poměrně dospělejších animáků. On obecně film humor téměř neobsahuje a je relativně vážný. Za což pochvala. Víc takhle pojatých animovaných filmů. Dávám 8/10.