Recenze (353)
Klub sráčů (2000)
Kult přelomu tisíciletí. Kdo nezažil, nepochopí.
Le Mans '66 (2019)
Film pěkný, ale za mě je to opět silně nadhodnocené, stejně jako Joker. Né, že by Le Mans bylo špatné, ale když má film 92%, očekávám, že z něho nebudu moci usnout... Místo toho mi to za týden splyne s podobným filmem Rivalové.
Joker (2019)
Jako dobrý, ale ten hype okolo nechápu. Viděl jsem letos lepší filmy, mnohem lepších.
Zombieland: Rána jistoty (2019)
Spíš nic, než moc.
Close (2019)
Jednohubka. Díky Noomi Rapace tři hvězdy, tyhle role jí prostě jdou.
Město podivínů (2018)
Ať se jdou komixoví hrdinové zahrabat. Tohle byla pecka. Vyvolení na druhou. Začátek působí zvláštně, ale jakmile se to rozjede, máme tu originální superheromovie. Čím méně o filmu víte,tím víc se vám bude líbit.
Král (2019)
Parádní překvapení.
Terminátor: Temný osud (2019)
Akce neskutečná, dějově to dává smysl, genderově sračka, Arnold je srdař, Linda Hamilton je správnej badass a Gabriel Luna velmi dobře zvolený záporák. Každopádně jsem z kina neodcházel opařen jako když jsem byl před 25 lety na dvojce. Je hrozně vidět jak se kinematografie, za těch 25 let změnila, asi ne k lepšímu. Jak by řekl Babica "nemáte-li pořádný scénář, přidejte tam efekty".
Roztříštění (2019)
Opět se ukázalo, že nekoukat na trailer a nečíst komentáře, je ten nejlepší způsob, jak si užít dobrej film. Velký napětí a super finále.
Eli (2019)
Jako horor slušný. Proto hodnotím 4 hvězdy. Dobrej horor aby člověk pohledal. Proto hodnotím 4 hvězdy. Samozřejmě Shawshank to není, ale v rámci žánru hodnotím 4 hvězdy. ;) PS: pokud nejsi de*il, nečti o čem to je, nečum na trailer, jinak tu pak budeš brečet, že jsi to "čekal" a budeš zbytečně podhodnocovat.