Poslední recenze (1 772)
Accident Man 2: Zabijákova dovolená (2022)
Bitky ze Street Fightera propojené příběhem. Kvalitativně podobné jedničce, tedy spousta cool akce a celé se to vůbec nebere vážně. Ale taky nějaký ten fekal humor... No prostě do těch čtyř zase cosi chybí, ale tři jsou to fakt poctivé.
Accident Man (2018)
Scott Adkins, britský Ryan Raynolds, v cool natočené, svižné a humorné variaci na Johna Wicka. Cosi jí ale chybí. Těžko říct, co to je. Jsou to tři, ale fakt silné!
Samaritán (2022)
Nenapadlo by mě, že ještě někdy uvidím Sláje v superhrdinském filmu v hlavní roli. V pětasedmdesáti letech! A nejlepší je, že vůbec nepůsobí jako stařec. Neuvěřitelné. Film je vlastně parádní, ovšem pokud je člověku mezi deseti a dvanácti. Ta cílovka je tady ostře definovaná a podřizuje se jí všechno. Žádný gore, zato spousta naivity a přímočarosti. Pro cílovku je ten film dokonalý. Pro všechny ostatní odpovídá těm 54 %, které k dnešnímu dni má.