Recenze (98)
Tekken (2010)
.. tk nic sem od toho necekal.. nakonec sem se celkem prijemne zabavil.. vypnul mozekk.. bitky byly pekny.. a pribeh sem ani necekal.. takze co sem chtel sem dostal.. Možná výběr herců mohl bej lepší... a jak bylo řečeno... Heihachi ten co dává ve všech dílech hry pořádně zabrat tam zdechne jak paprika...
Machři (2010)
Pár starých známých se sešlo, aby zavzpomínali na staré časy... Hodně mě film bavil... Skvělé vtípky i obsazení...
Soumrak mrtvých (2004)
Miluju Zombie filmy, komedie a britskej humor... všeho je tady dost.. 90%
Tupíři (2010)
Nejlepší parodie těhle dvouch, ale i tak... párkrát sem se zasmál, jinak nuda a trapárna...
Parchanti (2010)
Celkem zklámání, chvíli předtím sem viděl A-team a to je úplně jiná třída... Ale tak dalo se..
Karate Kid (2010)
nic jsem od toho neočekával a příjemně mě to překvapilo. Smith jr. je nadějný "herec" a Jackie jako vždy owní xD.
Dead Set (2008) (seriál)
Hodně dobrej nápad, kýble krva a střev jako ve správnym zombie movie takže pohoda...
Transformers: Pomsta poražených (2009)
V tomto filmu jednotliví roboti ztracejí svoje kouzlo, protože je tam až moc robotů. Ze zadku jednoho robota vyskočí jinej robot, z jho zad vyskočí další robot, kterej hodí kozí bobky do potrubí a z toho je kupodivu další menší robot .... Ale jinak efekty famozní, skvělé ozvučení, který prostě žeru a sexy Megan...
Stáhni mě do pekla (2009)
Možná tam nemusela cestovat každá tekutina do úst hlavní hrdinky, ale jinak úžasnej horror xD
Mistři hazardu (2005)
Dodge Charger... Ou yeaah...