Recenze (31)
Čarodějnice (2015)
Milujem ten pocit, keď po skončení filmu celé kino začne pičovať. Áno, každý čakal lacné lakačky a sto krát videný dej, . Namiesto hororu sa dostavil psycho thriller ktorý nemá u mainstreamového publika šancu. Som rád za takéto filmy, originalita sa vždy cení.
Most špiónů (2015)
Neviem nakoľko sa film držal historických udalostí. Nebol až taký napínavý ako by sa mi páčilo. Nenudil som sa, ale nebol som ani nadšený. A prostredie východného Berlína bolo fajn.
Mládí (2015)
Môj tretí Sorrentino. Mladosť si najviac užijú tý, ktorý ju už majú za sebou. A mne mladému človeku táto artovka moc nesadla.
Humr (2015)
Autor tohto "filmu" musel byť na drogách
Room (2015)
Jedna trauma strieda druhú a kde by už iný film končil Room sa iba rozbehne. Skvele zvládnutá psychológia postáv. Pri scéne na korbe auta mi behal mráz po chrbte.
Vykolejená (2015)
Čakal som že to bude oveľa horšie, ale bol som príjemne prekvapený. Veľmi vtipný film a romantika ako vyšitá.
Vetřelec (1979)
Hororová klasika si zaslúži plný počet.
Creed (2015)
Minimálne tak dobrá rozlúčka ako v poslednom Rockym. A vlastne nebránil by som sa ani ďalšej. Film má podobný koncept ako predchádzajúce časti a to mi sedí.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Najlepšia bola kamera, ale už ma tak neohúrila ako v strome života. V určitých častiach filmu (útok medveďa, záverečný súboj...) som bol napnutý ako struna v matraci. Páčila sa mi nehostiná krajina aj herecké výkony. Toma Hardyho som ani nespoznal :-)
Everest (2015)
V kine to bol kvalitný, dobrodružný zážitok. Najviac sa mi páčil záver filmu.