Oblíbené filmy (8)
Statečné srdce (1995)
Tento film je mojí srdeční záležitostí. Příběh lásky v pozadí hrdinství války a skvělých bitev, jednoduše spojuje všechny věci mě blízké. A abych nezapoměl tak Mel Gibson si mě získal právě díky tomuto snímku...
Tanec s vlky (1990)
Rozepisovat se okolo tohoto filmu nemá smysl , je a bude smutný, nádherný , pravdivý...
Království nebeské (2005)
Opravdu zbožňuji tento film a musím všem doporučit verzi Director's cut. Stále jsem udiven, že mi unikala tak dlouho. Jako bych se díval na nový film.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Zed je mrtvej
Útěk do divočiny (2007)
Velice silný zážitek při mě zůstal mnoho dní po shlédnutí filmu. Ve spojení s ohromeným "zíráním" na obrazovku při závěrečných titulcích a skvělou hudbou... Tak na tyto pocity a prvky jsem ve filmu čekal už delší dobu můj jasný favorit.)
V Bruggách (2008)
Muž v ohni (2004)
Už když běžely začáteční titulky a ani sem neznal hlavní postavu, věděl jsem že ten film bude vynikající, byl...
Drž hubu! (2003)
Francouzi nám připravili spoustu jednoduchého humoru, který nám dovolí vypnout hlavu a chechtat se pod křeslem doma v obýváku . Na co čekáte? smějte se taky