Recenze (107)
12 let v řetězech (2013)
Tak nějak mne film nedokázal sblíížit s žádnou postavou a nejsympatyčtější mě byl hajz otrokář... 75%
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
Rozhodně lepší než jednička, více jsem měl z filmu mimo arénu. 70%
České století (2013) (seriál)
Pilot *****
Rivalové (2013)
Sevřené hrdlo více než polovinu stopáže. Patří k nejemotivnějším a zpracováním nejdokonalejším filmům posledních let.
Rychle a zběsile 6 (2013)
Scénář -> spálit, logika akčních scén -> proboha! a na závěr popření veškeré fyziky... Na film který přišel ze streetových závodů do mišmaše intergalaktických rambo univerzálních vojáků v kabátu armagedon skupiny nejsou mé neuhynulé mozkové buňky připraveny. Pravda smáli jsme se a to hodně, jenomže kde chybí tag komedie, to asi nebude kýžené +.
Vikingové (2013) (seriál)
Lahoda pro někoho mého ražení.
Zlo mezi námi (2003)
Až nyní jsem na sebe naštvaný, za neustálé odkládání shlédnutí tohoto filmu. Má sílu i hloubku jakou jsem nečekal.
Ruby Sparks (2012)
Myslím že v té krásně zpracované fantasii se mnoho z nás najde. Krásný film :)
Bitevní loď (2012)
Jednoduchá kalkulace, kopa akce se skvělým soundtrackem čítající pecky od AC/DC nebo třeba CCR. Zbytek je sice až komicky strojeně americky trapný, ale za zvuku této hudby umocněné výbuchem emzacké lodi nejde jinak...
Nedotknutelní (2011)
Příjemný, nenucený a nádherně jednoduchý film, který je o smutném osudu, to však nikoho nenapadne. Ve skutečnosti je totiž pozitivní a vtipný jak to umí jen francouzi...