Recenze (107)
Bitva o Diên Biên Phu (1992)
Film velice nudný a roztahaný, pro mě ztráta času. Určitě by se to dalo zpracovatr mnohem lépe...
Princ a já (2004)
Jak to říct... Taková klasická "holčičárna" princ, zámek, ale však to všichni dobře známe. Milé oddychové ničím však ohromující:)
Hvězdný prach (2007)
Jednoduše řečeno moc pěkná pohádka a moc pěkná hvězdička.)
Hitman (2007)
Velmi solidní akční film, plný akce a hlavně blízký své virtuální předloze....
Pokání (2007)
Moc dobrý film, ještě lepší scénář, krásna Kiera Knightley... S opravdu výborným zakončením a surovou pravdou jež na mě dýchala z filmu prostřednictvím pocitů jednotlivých postav.
Svéráz národního rybolovu (1998)
Tak tohle byla svérázná rize ruská jízda u které jsem se hodně zasmál doporučuju doporučuju vidět:D
Než si pro nás přijde (2007)
Komedie ani tak ne jako smutný ale dobrý film s Morgenem Freemanem...
Divočina (2006)
U této pohádky z tzv. "nové generace" jsem se dost nudil:(
Simpsonovi ve filmu (2007)
Žádný zázrak ale Simpsonovi jsou Simpsonovi:) u filmu jsem se nenudil propadák to není a když se nudíte je dobrým unikem...
Koření života (2007)
Milé, smutné, kouzelné... vše co má romantická komedie mít film mě jednoduše zahřál a ta hudba...:)