Recenze (107)
Zombieland (2009)
netradiční pojetí které baví až dokonce :D
RocknRolla (2008)
co to mělo být?
Piráti na vlnách (2009)
Skvělá muzika ( pokud teda rádi rock ) a spousta zábavy kolem, což funguje více než parádně .
Requiem za sen (2000)
špatně, soucitně, pohrdavě, v depresi, bezmocně se cítím během scén...
Trainspotting (1996)
Zařazuji mezi můj absolutní top. Klobouk dolů!
Nelítostný souboj (1995)
Konec mě nesedl a nemohu ho překousnout . Pak je tu ještě fakt, že jsem byl schopen sledování dvakrát přerušit a roztahat tak sledování do tří večerů, což není dobré znamení.
Schindlerův seznam (1993)
Nemám slov.
Transformers: Pomsta poražených (2009)
Efekty a akce BOMBA , nicméně ty příšerné dialogy a silácké kecy neeeee :(. Kdyby byly jisté pasáže bez dialogů mohlo být i 5* .
Pařba ve Vegas (2009)
Hezké to ano , ale vtipné tak že bych spadl do uličky kina? NE
Stáhni mě do pekla (2009)
Celkově blbost se scénami které nutí člověka mít u televize lavor , bohužel ne ze strachu....