Recenze (50)
Soudce Dredd (1995)
I am... THE LAAAAWN!
Sedm samurajů (1954)
Originál je jen jeden.
Život Briana (1979)
Nesmrtelná klasika. Určitě "nejdospělejší" film skupiny Monty Python's a zároveň tradiční "menu" na 24. prosince večer :)
Gekidžóban Kara no kjókai: Sacudžin kósacu (Go) (2009)
Vrchol celé série.
Cestování na okraj vesmíru (2008) (TV film)
V tomto skvělém snímku dokázali tvůrci přenést objevy a nadšení atrofyziků do přijatelného audiovizuálního projevu. Viděl jsem již několikrát a pokaždé mě dostane.
Velká žranice (1973)
Jeden z nejúchylnějších, ale zároveň nejkvalitnějších filmů, které jsem kdy viděl.
Plán 9 (1959)
Tak naivní, stupidní, nekvalitní, špatně a pateticky hrané... Až je to skvělé :D
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Perfektní příklad toho, jak hollywoodským pozlátkem zničit geniální knižní předlohu. Odpad!
RRRrrrr !!! (2004)
Neskutečně vtipná zběsilost!
Temný rytíř (2008)
Heath Ledger se zde objevuje ve své životní roli (bohužel), geniální hudba v podání Hanse Zimmera perfektně dolaďuje celkový charakter filmu včetně zajímavého "nového" podání Batmana v lehce depresivním (ale o to zábavnějším) kabátě. Nebýt příšerně nedotaženého a neskutečně prvoplánového konce by to bylo na 5 hvězd.