Recenze (85)
Saló aneb 120 dnů sodomy (1975)
Vyrazilo to dych... Čo je schopný Pasolini dostať na filmový pás. Skutočné zobrazenie sodomy to fakt...
Skafandr a motýl (2007)
So bittersweet...
Jdi, žij a někým se staň (2005)
Na pozadí Izraelských udalostí je nám premietnutý strhujúci príbeh chlapca, ktorý musí nájsť seba samého a pochopiť trpkosť života. Je to veľmi humanisticky a emotívne vyrozprávané dielo... Hercom veríte každú sekundu. Tento film ma jednoducho chytil za srdce.
O kapitalismu s láskou (2009)
Humor Moora neopúšťa ani v Capitalism: A love story. On je dokumentarista telom aj dušou.
Potomci lidí (2006)
Technicky veľmi podarené dielo, kamera si snáď zaslúžila aj oskara. Príbeh teiž chytí za srdce vo veľmi reálne zobrazenej vízie budúcnosti.
Max a maxipříšerky (2009)
Na adaptáciu detskej knihy je to podarený kúsok. Miestami nudiaci, avšak dokonale metaforicky vyjadrený príbeh s humorom nie len pre deti ale aj pre celú rodinu.
Faunův labyrint (2006)
Veľký film veľkého režiséra s veľkým V :). Kto má rád Fontánu a Fantasy/mysteriózne filmy si príde na svoje.
Poslední skotský král (2006)
Mladý doktor prichádza pomáhať do Ugandy, no náhodou sa ocitne na pozadí diktátorského povstania... Krásne Africké prostredie, čierny ľudia a iná mentalita, ktorú vzdelaný Škót môže len ťažko pochopiť. Fakt, že film je na námet skutočnej udalosti dáva tejto sugestívnej dráme väčšiu pozornosť z mojej strany a verím, že aj z vašej. Treba pozreť.
Harold a Maude (1971)
Veľmi príjemný film, s príjemnou hudbou. Nekonvenčný humor Harolda a Maude, ktorí sa navzájom doplnili a našli zmysel existovania cez mnohé protestovania proti najrôznejším tabu mladosti, starnutia, sexu, smrti i šťastia.
Královna (2006)
Nudné, ale dobre zahrané.