Recenze (37)
Všechno, všude, najednou (2022)
Geniálne. Možno o 20 minút kratšia stopáž by to jemne vylepšila...ale aj tak geniálne.
Na nože: Glass Onion (2022)
Niekedy sa naozaj čudujem, kto všetko tu má právo hodnotiť filmy... Lobotómia zdarma...opäť raz díky Netflix.
Nejhorší člověk na světě (2021)
Bavilo ma to. Nemám z prvej čo konkrétne vytknúť, tak to ani robiť nebudem.
Normální lidi (2020) (seriál)
Treba vydržať prvé 3 epizódy a seriál sa vám za to následne odvďačí :)
Lékořicová Pizza (2021)
Akože dobre sa na to pozeralo, no žiadna pridaná hodnota.
Belfast (2021)
No tak to vôbec...
Genndy Tartakovsky's Primal (2019) (seriál)
Animácia a súboje sú síce pekné, ale dej je primitívny ako samotná doba, v ktorom sa odohráva. Fakt som sa to snažil dopozerať, no nedá sa...mal som pocit, že každý diel má tak 2 hodiny namiesto reálnych 20 minút.
Rozhovory s přáteli (2022) (seriál)
Za mňa dobré...láska je jednoducho komplikovaná.
Město patří nám (2022) (seriál)
Nuda...radšej si znovu pozrieť The Wire.