Recenze (85)
Duna: Část druhá (2024)
Zvukovo najlepší zážitok aký som zatiaľ zažil v kine. Dejovo konzistentné napriek nie úplne jednoducho napísanej predlohe a Zimmer prekonal sám seba. Toto je možno sci-fi udalosť dekády len o tom ešte zatiaľ nevieme. 9/10
Bastard (2023)
Mikkelsen bezchybný, záporak extra nepríjemný, atmosféra odzbrojujúco chladná. Takéto veci jedine z europskej produkcie. 8/10
Ostré předměty (2018) (seriál)
Keby sa to tak strašne nevlieklo, výsledok mohol byť veľmi silný. Vallée vedel vytvoriť nepríjemné kúsky ale tu ukazuje strašnú malátnosť jak zvratmi tak chovaním postáv. 5/10
Piargy (2022)
Dalo sa s tým ešte viac vyhrať (scenár, gradácia príbehu), ale tá forma ma odzbrojila absolútne. Plnohodnotný art pracujúci s nepríjemnými témami bežného sedliackeho života. 8/10
Napoleon (2023)
Ridley ma opäť sklamal. Okrem bojových scén zaostáva aj v rozprávačšstve aj set dizajne pri komorných pasážach. V kine ale celkom fajn zážitok. 5/10
Fabelmanovi (2022)
Spielberg natočil intimnú dráma pri ktorej stále cítiť svojsku láska k jednoduchým ale krásnym príbehom aké servíroval v 80/90 rokoch. Dlho som od neho nevidel silnejší film. 9/10
Zabijáci rozkvetlého měsíce (2023)
This is Cinema. Scorsese je posledný velikán zo starej školy pri ktorého filmoch padá sánka. 9/10
Bod obnovy (2023)
Česka kinomatografia stúpa. Hlavne v technických veciach. V príbehových sa ale stále držíme v lepšom štandarde. Bez prekvapení, originality a nebodaj twistu. 6/10
Sly (2023)
Na môj vkus trochu krátke, ale aspoň sa nedostavia hluché pasáže. Stallone prekvapivo osobný a ajkeď by som si prijal zo súkromia ešte viac, obsahovo ide o dostačujúci dokument. 7/10
UFO (2018)
Jeden z najvyčerpávajúcich filmov aké som kedy videl. Prehliadka rovníc miesto plnohodnotného príbehu. 2/10