Recenze (130)
Piraňa 3D (2010)
Taketo hovadiny by uz konecne mali prestat tocit. Este stastie,ze ma to predstavenie stalo iba jedno euro.
Útěk do divočiny (2007)
Plne chapem Alexandra Supertrampa.
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
Zaciatok vtipny,ale casom to ide dolu vodou.
Dobrou noc a hodně štěstí (2005)
Videl som, v tej dobe - nerozumel som, neviem ohodnotit.
Glee (2009) (seriál)
Pecka. Nemam slov k hudobnym cislam, skvely vyber a mnohokrat prevedenie lepsie ako original. Ako najlepsie povazujem Mash-ups. Serial po prvom diely, ktory ma slusny rozbeh, trosku polavi ale ku koncu opat valcuje. Vsetko to klise, ktore tu vidime nie je bezucelne ale kvazi paroduje podobne serialy a problemy riesi skrze hudobne cisla. Uz sa tesim na dalsie diely a predstavenia a samozrejme osudy nasich hrdinov. Go Glee and New Directions.
Rallye smrti (2008)
Takova blbustka, ale zo zahadnych dovodov sa na to dobre pozeralo. Jedna rada pre Jasona Stathama, ze by si mal vyskusat nejaku komediu, lebo uz je drsny ako smirglovy papier.
Vodní svět (1995)
Pre mna vcelku vydareny postapokalipticky snimok, kde namiesto vyprahnutych krajin vidime len ocean.
Vzpoura ve věznici Carandiru (2003)
Po Cidade de Deus a Tropa de Elite moj treti brazilsky film s hodnotim "lehce" nad tri hviezdy. Zial nevyhnem sa porovnavaniu so spomenutymi snimkami. Carandiru ma zaujal najmenej aj napriek tomu,ze to bol zaujimavy film z vezenskeho prostredia. Avsak osudy jednotlivych "hrdinov" nezanechali vo mne silny dojem. Opat raz nerozumiem zmene nazvu oproti originalu, ked vzbura (ak sa tomu da povedat vzbura, skor to boli jatka) trvala len zhruba 1/3 filmu, pricom vacsina deju zaberali pribehy vaznov a samotneho vezenia Carandiru.
Drsný časy (2005)
Drsne casy a.k.a. desivy Bale.
Věříme v Boha (2000)
Od dnes zacinam tancovat a pit smoothies.