Poslední recenze (4)
Privát (2024) (seriál)
Na více než na tři hvězdy to objektivně určitě není, ale baví mě to. Je to správně ujeté a má to svoje kouzlo. Tu větší, tam menší přehrávání tomuhle formátu krásně sedí.
Boy Kills World (2023)
Za celou dobu stopaze me film nedokazal vtahnout ani vizualem, pribehem nebo svym humorem. Prijde mi, ze si film nejak nemuze vybrat cim chce byt a ve vsem zustava tak nejak na pul cesty. Souboje jsou choreograficky pekne, ale dost casto neprehledne nasnimane. Humor je velmi predvidatelny, stejne jako dej a jednotlive zvraty odhalite dopredu. Prepaleny vizual a stylovka, kterou se tvurci snazi vytvaret, za me nefunguji. Hodnotim jako mirny nadprumer a premyslim, jestli je mrkev odkaz na Sejmi je vsechny, a jestli zaverecny souboj vypadal jako v Raid jen proto, ze je zde Yayan Ruhian.
Physical: Sto statečných (2023) (pořad)
Zajímavý koncept soutěže a až na otravné opakovačky, velmi dobře zpracované. Tématu soutěže by asi víc seděl trochu vědečtější přístup, kdy by soutěže byly vymyšleny tak, aby prověřili každý aspekt tělesné kondice a dělali je všichni soutěžící, dle kritérií by jim byly přidělovány body a člověk, který by měl na konci nejvíce bodů by byl vyhlášen za člověka s nejlepší kondicí a formou. Takhle můžeme pořád polemizovat nad týmovými soutěžemi a taktizování při výběru oponenta atd. Samozřejmě by to pro spoustu diváků bylo ale méně atraktivní. Soutěž jsem si užil. Na začátku mě chytla a až do konce nepustila - 4*