Recenze (180)
Bláznivá dovolená (1983)
Toto je presne ten typ humoru, čo skôr nasere ako pobaví.
Bambuľkine dobrodružstvá (1982) (seriál)
To fakt v tej dobe nikomu nevadilo, že Pantik spieva horšie ako cirkulár?
Pod vodou (2020)
Ja sa naprosto stotožňujem s nazorom J*A*S*M. Sám by som to lepšie nenapísal.
The End of the F***ing World (2017) (seriál)
Prvá séria ešte dajme tomu, do polovice celkom zábava. Potom to začalo byť extrémne nelogické, Alyssa ma srala každým dielom viac a viac ale keďže to má super stopáž, tak som to dopozeral. Samozrejme na koci cliffhanger jak sviňa, tak som si pustil druhú sériu, ktorá ma srala od začiatku do konca. Ak náhodou bude tretia séria tak fok of. Jediné plus je tá parádna angličtina tej drzej opice.
The Commodore Story (2018)
Riadne to prestrihat a bolo by to super.
22. míle (2018)
Dal by som aj viac, ale za tie naprosto na hovno zostrihané bitky dávam hviezdu dole.
Matky na tahu o Vánocích (2017)
Toto nemohlo byť vtipné ani na papieri. Kategoria filmou, ktorý skôr nasere ako pobaví.
Games TV (2014) (pořad)
Skvelé, len škoda, že také krátke. Kľudne aj pol hoďka na diel.
Spirit (2008)
Neskutocny kus hovna. To sa neda ani pozerat do konca.
Pacho, hybský zbojník (1975)
Keď som bol krpec tak sa mi to celkom páčilo, ale teraz sa to už nedá pozerať. A ten hudobný podmaz je čistá hrôza.