Recenze (106)
The Last of Us (2023) (seriál)
prvých 8 dielov je pomerne super, určite za 4 hviezdičky. Ale ten 9. diel to všetko pokazí. Ludia sú konečne blízko k tomu aby našli žiadaný liek na tú smrtiacu nákazu, a ten debil v hlavnej úlohe to všetko pokazí a štýlom nadrogovaného Ramba všetkých v pohode roztriela a nechá ludí kapať v beznádeji dalej, len aby mohla jedna otravná sopla dalej hrať v druhej sérii. Otras.
DC Liga supermazlíčků (2022)
Vynikajúci animák po dlhej dobe, moc sa mi páčil, pobavil,aj som sa dobre zasmial, aj koniec bol pekne spravený, dĺžka tak akurát. Hlavný záporák bol super, neni čo vytknúť. Ak bude aj dvojka, určite sa naň budem tešiť.
Všechny staré nože (2022)
konečne poriadny film ktorý núti človeka premýšlať. Podla komentárov som sa bál že to bude nedomyslené, ale našťastie je to velmi pekne prerozprávané a určite stojí za pozornosť.
Lego DC: Shazam!: Magic and Monsters (2020)
Lego klasika, nič extra, určite už boli aj lepšie, ale stále sa to dá kukať a pobaví.
Instinkt lovce (2019)
Akože nič extra, ale kuknúť sa na to dalo, určite ma to bavilo viac ako ten unudený zdĺhavý Hollywood od Tarantina...
Skleněný (2019)
Hlavnou nevýhodou tohto filmu je fakt že je treba si najprv pozrieť oba predchádzajúce filmy (Vyvolený z roku 2000 a Rozpolcený z roku 2016) aby sa človek dostal do obrazu a pochopil súvislosti. A potom to už ide, dostaneme velmi zaujímavý 3 dielny príbeh s pomerne nečakaným koncom.
Spider-Man: Daleko od domova (2019)
Bože môj, to čo bolo??? Pre mňa osobne úplne najhorší spider široko daleko. Priblblá akože komédia pre detičky a pubertiakov...
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
...to bola panečku nuda. Ak náhdou počas filmu zaspíte (prvé 2 hodiny sa vlastne nič nedeje) a zobudíte sa na 10 minútové finále, o nič neprídete, kuknete si zaujímavú záverečnú Gore scénu a môžete ísť spokojne (dobre vyspatý) domov. Pre mňa jedno velké sklamanie, dlhé, nudné, o ničom.
Úniková hra (2019)
Pre mňa osobne velké prekvapenie, síce to nie sú také "jatky" ako SAW, ale napetie rozhodne nechýba, určite by som si pozrel aj pokračovanie. Pre ľudí čo majú podobné filmy radi, neni čo riešiť, treba vidieť.
6 underground: Tajné operace (2019)
KONEČNE poriadny akčňák so všetkým čo tam patrí, akása nostalgia v novodobom kabáte, ja oosobne som bol velmi príjemne prekvapený, verím že natočia dalšie diely.