Poslední recenze (9)
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Výborně natočený film o tom, že ne vše jde tak jak se naplánuje. Bohužel tady jde o daleko víc než u většiny běžných plánů - o život. Pro mě druhý nejlepší válečný film.
Sněženky a machři (1982)
Opravdu nevím co na tom všichni vidí. Snowboarďáci jsou rozhodně lepší. Neříkám že je to kdovíjak úžasný film ale aspoň se u něj člověk zasměje což se mi tady nějak nepovedlo. Kromě těch pár rádoby vtipných hlášek které se tady v komentářích objevují tento film nic vtipného nenabídne. Po čase se mi z tohoto "kultovního" díla vybaví pouze to že se tam celou dobu řeší jestli mají studenti někde ukrytý alkohol.
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Sice to není film roku ale jelikož jsem nečekal zázraky tak jsem byl nakonec spokojen. Rozhodně lepší než miliontý díl Transformátorů. Potěšil mě zejména příběh a vzájemný vývoj dvou hlavních postav který do filmu skvěle zapadá a nepůsobí jen jako povinné romantické klišé. Děj není příliš natáhlý, ubíhá rychlým tempem. Akční scény jsou povedené. Když nečekáte zázraky tak Pacific Rim dokáže na jeden večer dobře zabavit.