Recenze (178)
Futurama: Fialový trpaslík (2009) (video kompilace)
Asi nejlepší Futurama film.
Gran Torino (2008)
Upřímně doufám že nám tu Clint ještě nějakou dobu vydrží ;).
96 hodin (2008)
Za celý film jsem nestihl myslet na nic jiného než na děj.
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Přeju štěstí při Oscarech.
Číslo 5 žije (1986)
Já jsem ho vždycky chtěl.
Nula od nuly pojde (2006)
Nejlepší...co dodat ;-)
Vexille 2077 (2007)
Průměrný scénář a příběh tady nahnala fakt cool animace. Akční scény se mi hodně líbily, působily dost neotřele.
Funny Games USA (2007)
Nechápu jak to někomu mohlo přijít nudné. NUDNÉ. Jestli to rozdejchám tak si ráno dám kafe a zkusím na to zapomenout.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Jo, je to rozhodně pecka. HIMYM má všechno co má správný sitcom mít, jediné co bych trochu vytknul je to prostředí. Konkrétně bar podle mne nevybrali tvůrci moc dobře...je bezbarvý, a takový dost průměrný, narozdíl třeba od přátel, nepůsobí moc útulně a přívětivě. Ale je to vtipné, a hlavní hrdiniové jsou skvěle vybraní.
Dexter (2006) (seriál)
Čekal jsem, že to bude promyšlené, tajemné a alespoň trochu psycho. Ale bylo to nudné, zdlouhavé a trochu moc o ničem. Chápu že se to někomu může líbit, ale po polovině první série nemám chuť na to koukat dál. Jedním slovem- nuda.