Recenze (9)
Amy (2015)
originální práce super, ale byla jsem na tom v kině a samozřejmě jedinej českej zásah do filmu je katastrofální. v půlce filmu nejsou titulky kvůli bílýmu pozadí vůbec vidět a texty songů, který se v originále vkusně vlní po obrazovce, a který samozřejmě nějak navazují na téma, probíraný ve filmu, nejsou přeložený vůbec, takže anglicky nemluvícímu divákovi unikne značnej kus pointy.
Vítejte ve Švédsku (2014) (seriál)
nevyužitej potenciál nabírá u tohodle seriálu zrůdnejch rozměrů... a bruce je debil, co proboha čekal?? :D
Zloba - Královna černé magie (2014)
digitální kjása, dokonalá angelina, naprosto PŘÍŠERNÁ aurora, cením myšlenku s polibkem, zábavných posledních asi 20min, ale jinak nuda, nuda, nuda
Opravení: Science/Fiction vylepšování těla (2013)
kontroverzní, provokativní, po dvou dnech dumání furt nevím, co si o tom ***** myslet.
Světová válka Z (2013)
já vím, že ty knížky nikoho nezajímají, ale proč se to pak menuje stejně, když se to s "námětem" shoduje asi tak ve dvou procentech a všechno, co dělá z knihy hlubokomyslný mistrovský dílo a dokonalou prognózu teoretickýho fungování společnosti, je vynecháno, aby byl prostor pro víc a víc absurdních akčních scén, debilní (a ke všemu zbytečnou!) zápletku a plytkej konec? .. stačilo by to nazvat jinak a neřeknu ani ň, ani ve snu by mě totiž nenapadlo, že to spolu má mít něco společnýho .))
Hlasy nevinnosti (2004)
film ok, ale na konci sem čekala spíš nějaký vyšší poselství, než plytkej happyend. .. ovšem "oficiálnímu textu od distributora" bych vytkla dvě hrubky.
Wanted (2008)
za první a poslední scénu s kulkou, za krysy s náloží a za scénku wesley vs šéfová :)
Letopisy Narnie: Princ Kaspian (2008)
z literárního veledíla filmovým hownem. neexistující lovestory, neecistující scény, neexistující postavy. achjo
Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň (2005)
oh bože..