Recenze (57)
Johnny English znovu zasahuje (2018)
Velmi jsem se nasmál, i když musím uznat, že tento typ humoru může být pro spoustu lidí trapný.
Mr. Bean: Největší filmová katastrofa (1997)
Par výborných gagů nezachrání nudný zbytek.
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Akce super, ale kouzlo jedničky je pryč. Je to dlouhé, místy až trapné. Přesunem do Ameriky to celé ztratilo britský šarm.
Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Rychlá akce bez hluchých míst. A to je asi tak všechno, jednoduchá no brain zábavná jízda plná CGI.
Král Artuš: Legenda o meči (2017)
Skvělá akce a úžasné přechody spolu s velmi dobře zvolenou hudbou. Místo tupých klišé je tu zábavná, nadupaná akční jízda. Dlouho jsem se rozmýšlel na 5*, ale něco mi tam k dokonalosti chybí. Asi největší překvapení tohohle roku.
Mumie (2017)
Vizuálně hezké, rychle to odsýpá, ale za hodinu nebudu vědět o čem ten film byl.
Prázdniny pana Beana (2007)
První půlka šíleně nudná a nevtipná, druhá půlka lepší, ale očekával jsem mnohem více. Za celý film jsem se skoro nezasmál a to mám Mr. Beana ve velké oblibě.
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
Nudná přehršel vizuálních efektů, bez špetky vtipu emocí nebo inteligentního scénáře. Nulová práce s postavami a ten konec WTF?
Vetřelec: Covenant (2017)
Moc jsem od tohohle filmu nečekal a jsem příjemně překvapen, dobrá a chvílemi až mrazivá atmosféra, akce není mnoho, ale to vůbec není ke škodě. Michael Fassbender válí na plné čáře, jeho ďábelský klid se zařezává do morku kostí. A oproti Prometheovi je tu vše jasné a přímočaré.
Dunkerk (2017)
Po dlouhé době film, který mě nadchnul. Krásné vizuální a akční scény, moc se tam nemluví což nechá vyniknout úžasné hudbě a absence trapných patriotických proslovů dělá z tohohle filmu opravdovou perlu válečných filmů. Rozhodně film, který chce vidět v kině.