Recenze (1 378)
Plivu na váš hrob 2 (2013)
Mnohem slabší než jednička. Méně uvěřitelnější.
Akta X - Můj boj 1 (2016) (epizoda)
Docela náhodou jsem objevil existenci této nové série mého oblíbeného seriálu, který však v pozdějších sériích se vyšťavil a upadal ve své atraktivitě. Opětovné vtáhnutí hlavních protagonistů Muldera a Scullyové po letech pauzírování do tajemných spiknutí v nové sérii mi přišlo snad až příliš jednoduše samoúčelné. Ale budiž. První díl, rozdělený na dvě části, je fajn nostalgický a pěkně natočený seriálový návrat. Dvojdíl je napínavý, avšak poněkud překombinovaný globální konspirační teorií zavánějící (podle mne) nedomyšleně apokalyptickou budoucností, což byl hlavní důvod, proč nemá ode mne 4*. Rád se však podívám na další díly. EDIT: Pustil jsem si první a druhou část ihned za sebou, ale jak při dokoukávání X-té série zjišťuji, druhá část je vlastně šestý díl... :)
Osmy (2014) (TV film)
Příjemná komedie s výtečnými herci.
Zbrusu Nový zákon (2015)
Je mrzuté, když je člověk nalákán ukázkou na komedii a následně se ukáže, že v ukázce je vystříleno až moc "broků" a film celkově zas taková sranda není. Oduševnělé povídačky o vnitřní hudbě bez nějakého dalšího významu a docela roztahané hledání apoštolů mne bavilo čím dál méně. Originální nápady tu rozhodně jsou, vtip také - i když s dějem ustupuje humor do pozadí za melancholické příběhy. (viděno 1x cz dab.)
Kód Enigmy (2014)
Velmi povedené, strhující a napínavé, že jsem z filmu nespustil oči. Jednoduše se mi to líbilo a basta! 90% (viděno: 1x dabing)
Nebezpečná rychlost 2: Zásah (1997)
Nový polda nemá charisma Keanu Reevese ani náhodou. Sandra ani Willem to nezachrání. Viděno 3x (taky nebyl důvod to vidět třeba více než desetkrát jako v případě originálního a napínavého prvního dílu) a zůstávám u původního hodnocení dvou hvězd.
Jetelín (2016) (seriál)
Zajímalo by mne, zda si tvůrci opravdu myslí, že stvořili něco povedeně zábavného. Po prvním díle je to děs, vtipu jako šafránu, ale jako trest za celoživotní hříchy donutím se podívat ještě na jeden než ohodnotím.
Creed (2015)
Pro fanoušky boxerské série a Sylvestra jistě povinnost. Film je to dobrý a Sly hraje také chvalitebně, ale působilo to na mne celkově poněkud unaveně, stejně jako Rocky Balboa na odpočinku.
Domina (2010) (TV film)
Solidní kriminálka. (viděl jsem: 2x)
Komando (1985)
Srdcová nostalgická záležitost. Úplně první film (druhý byl Predátor), který jsem viděl na prvním rodinném VHS přehrávači (vánoční dárek, takže Štědrý večer byl ve znamení filmů na této technické senzaci) před mnoha, mnoha, mnoha lety. Videokazety z bazaru několikáté kopie, jednohlasý dabing. A přece tolik radosti :) Komando je povedená superhrdinská superakční klasika osmdesátek!