Recenze (1 376)
Devs - Epizoda 2 (2020) (epizoda)
Druhý díl jen potvrdil mou domněnku o co že asi tak půjde, takže nic objevného a nadšení trochu chladne...
Devs - Epizoda 3 (2020) (epizoda)
Třetí díl a nic podstatného se neděle a točí se na jednom místě. Hlavní postavy jsou nezajímavé. Závěrečné jakoby odhalení, také nebylo nic překvapujícího, neboť to divák věděl již od prvního dílu. V mnoha seriálech stejného žánru dokáží gradovat napětí a lépe diváka připoutat do televizního křesla. Jistě, kdo toho ještě nemá tolik za život nakoukáno, tak bude třeba z tohoto děje uchvácen. No nic, já tímto dílem dávám seriálu sbohem.
Diktátor (2012)
Humor je občas dost ulítlý, ale zábava nechutně velká! Musel jsem si to pustit dvakrát po sobě, abych zjistil zda poprvé jsem nebyl jenom zhulenej... :) Při třetím shlédnutí s několikaletým odstupem, jsem se opět hlasitě bavil u nekorektně vtipných hlášek, ačkoli dnes (02/2017) bych udělil "jen" lepší čtyři hvězdy... (viděl jsem: 3x cz)
Díky za každé nové ráno (1994)
"Nešla byste se mnou na kafe?" "Ne." "Nelíbí se vám snad moje uniforma?" "Uniforma ano, ale vy se mi nelíbíte!" "Tak občanský průkaz..."
District 9 (2009)
Originální akční dramatický sociální sci-fi thriller!
Divergence (2014)
Relativně zajímavé utopistické sci-fi o "dokonalé" společnosti, kde jsem stejně očekával, kdy se to z toho vylíhne akční zápletka. Frakce bohužel nedostaly pořádně prostor, aby se předvedly svou odlišností v myšlení a jednání. A nakonec z toho přece jen byla střílečka.
Dívka v mlze (2017)
Pozvolna plynoucí krimi thriller, klidným tempem připomínající severské detektivky. Dobrá hudba přispívá k budovanému napětí, co z toho bude... Rozuzlení tak rafinované, až to bylo překombinované, že jsem nepobral moc logiky v motivu zločinu. Nadprůměrná detektivka. 70%
Dívka v pavoučí síti (2018)
Ano, jak už tu bylo napsáno...je to akčnější a špiónštější a superwomanštější. Slabší 4 hvězdy. (viděl jsem: 1x)
Divoká dvojka (2015)
Byla tu šance dobrou buddy movie. Nějak to uvázlo na půli cesty, ale zase to svižně ubíhalo. Nejvíce mne iritoval dabing ženy drogového dealera. Neznám film v původní zněním, ale český dabing s tím příšerným ruským přízvukem, kterým oblažili Sofii Verganu, z ní učinil dosti otravnou postavu. Určitě se podívám alespoň na část i v původním znění, abych porovnal zda to zní i v originále tak divně blbě či nikoli. (1x tv cz)
Divoké historky (2014)
Nápadité bláznivé povídky (skoro) jako ze života, některé vyhrocené až do absurdna, s pěkně černým humorem. Úvodní, "letecká", je takový komicky ujetý černohumorný bonbónek, další povídky gradují až do výborné "svatební". # Lepší čtyři hvězdy. (DVD, španělsky s tit.)