Recenze (254)
Borgiové (2011) (seriál)
Hodnotím tak vysoko, jak jen historický seriál mohu. Řadím jej po boku Rome a jsem z něj nadšený. Škoda ukončení, seriál měl neustále vzrůstající tendenci. Pokud by se udělovala světová cena za gradaci příběhu, tak by tvůrci Borgiů určitě o několik parníků vyhráli. 5*
Podfukáři (2013)
Film na čisté 3*, kde čtvrtou přidávám vzhledem k sebemenšímu tušení o hlavním zvratu. Na Prestige to nemá ani zdaleka a do čistě čtyřhvězdového Iluzionisty tomu taky kousek chybí.
Leon (1994)
Velmi osobitý a krásně odvyprávěný film o konci životní cesty (nebo začátku?) nájemného vraha. "Viděna prodloužená verze". 5*
Prvních 100 (2014) (seriál)
Viděn první díl = Opravdu nic pro mě... Hrůza. 1*
Luther (2010) (seriál)
V žánru krimi již nelze vytvořit originální seriál? Ale kdeže... Jako celek GENIÁLNÍ! 5*
Lásky čas (2013)
Nevzpomínám si kdy jsem naposledy sledoval film, který by neměl typický zvrat, a přesto mě dokázal zaujmout a něčím obohatit. 4*
Temný případ (2014) (seriál)
Maximálně poctivé a řemeslně špičkově zvládnuté mysteriózní krimi drama. Mezi hlavními hrdiny funguje přesně ta správná chemie. Dávám za 5*, ale nemůžu se zbavit dojmu, že šlo z první série dostat ještě o něco víc.
Kameňák 4 (2013)
Nemělo to hlavu ani patu... Hodina a dvacet minut scének rozprostřených po celé škále trapnosti. odpad!
Star Wars: Epizoda VI - Návrat Jediů (1983)
První polovina ultranudná a roztáhlá. Druhá polovina strhující a nádherně provedená. 4*
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
První série geniální. 5*, druhá mě popravdě moc nezaujala a nedokážu se odhodlat ani ke třetímu dílu.