Recenze (552)
Divoká karta (2003) (seriál)
Joely Fisher moc hezky nadabovaná.
Život podle Dana (2007)
Správně, někdy to mají i chlapi těžký a dobře tomu tak. Milé okořenění jinak grandiózních amerických komedií.
27 šatů (2008)
A mně se to líbilo. Mělo to švih a trapnosti bylo ubráno na nutné minimum, jak jen romantická komedie dovolí.
Jeden den v New Yorku (2004)
Mám trochu slabost pro tuhle poťouchlou dvojku. Taky bylo fajn vidět zase Jareda Padaleckiho jinak než střílejícího po nemrtvých.
Přehlížený (2007)
Přehlížený není žádný rychle se řítící thriller, ale docela příjemná podívaná, kterou ale Goyer na konci příliš nevychytal. Docela škoda.
Next (2007)
Kdyby tak existovalo ohodnocení mezi tři a čtyři. Kvůli useknutému konci, nikoli otevřenému, je to ten menší počet hvězdiček.
Závan smrti (2007)
Podobné filmy právě nemusím, ale tady mě zajímala Emily Blunt a musím přiznat, že jsem se nenudila jedinou minutu.
Zapomenutý ostrov (2008)
Film se silnými okamžiky, zábavnými okamžiky a okamžiky, kdy byste plácly režiséry přes tlapy, do jaké unilosti byli schopni zajít.
Domácí mazlíček (2008)
Moc jsem od filmu o trochu jednodušší blondýnce nečekala, ale byla to zábava od začátku do konce. Nejvíc mě ale překvapilo, jak moc je Anna Faris v některých okamžicích podobná Goldie Hawn.
Krb bez ohně (1937)
Tři především za R. A. Dvorského, který byl vidět tak málo.