Poslední recenze (39)
Napoleon (2023)
Ridley opět odvedl poctivý kus filmařiny. Šla jsem do kina s tím, že to bude asi docela chaos, když museli kinoverzi oproti director's cutu tolik očesat, ale na dlouhou verzi se těším (i proto 4*). Akorát tedy ty rozdíly mezi "live" verzí vztahu s Josephine a dopisy je docela zarážející.
Asterix a Obelix: Říše středu (2023)
No to snad nééé... z Asterixe našeho dětství nezbyly ani doutnající trosky, místo toho je tu metroušovsko-veganská přehlídka infantilních pacošů po lobotomii. Strašně dlouho jsem neodešla z kina, ale tady jsem musela po půlhodině dát na útěk. Je mi dost smutno z toho, jak tenhle kult zmrvili.
Láska bez bariér (2018)
Po váhavém rozjezdu jsem byla fakt zvědavá, kam až Jocelyn bude ochoten zajít, pak jsem si mezi občasným smíchem říkala něco o blbovi, ale ve finále z toho byl docela příjemný oddechový film. Originální scéna s bazénem. Netypický námět, film bez hromady zbytečných blbostí a příjemná změna od všemožných filmů narvaných počítačovými efekty až po střechu. Dostala jsem asi víc než jsem od toho čekala, takže za mě v pohodě. Za decentní humor hvězda navíc.