Recenze (53)
The Green Inferno (2013)
Říkal jsem si, proč to má vizuál jako, kdyby to bylo točeno na zrcadlovku. A oni to vážně točili na zrcadlovku, byť drahou... Dál jsem si říkal, proč to je tak debilní a strašně natočený... protože Eli Roth
Fantastická čtyřka (2015)
Škoda, že to studio tak zprasilo. První, skoro až hororová polovina, nebyl vůbec špatná! A díky ní nelze film nenávidět. Ovšem ta druhá je už neskutečná sračka a je srandovní sledovat neustále se měnící účes / nesedící paruku hlavní postavy u dotáčených scén.
Terminator Genisys (2015)
Jedna hvězda za prvních 15 minut.
Inherent Vice (2014)
Dám tomu ještě šanci, ale raději po přečtení knihy. Škoda i obecně ne moc chváleného The Master jsem si užil o dost více.
Hon na lišku (2014)
Pomalu budovaná dusná atmosféra, skvělé výkony hlavní trojice (Carell k nepoznání, Ruffalo super jako vždy a Tatumova tupost skvěle využita). Kdo o této reálné události nic neví, tak ať si ani nic nezjišťuje. Může si pak "zkazit" závěr filmu jako já.
Half in the Bag (2011) (seriál)
"Oh my goooood!"
Všechny cesty vedou do hrobu (2014)
Bohužel to ani nedokoukám celý ... nuda, trapný situace, laciný frky, nezajimavá režie ... tohle se ti Sethe vážně nepovedlo.
V nitru Llewyna Davise (2013)
Od Coenů mám rád vše i když je to téměř vždy na jedno brdo -> hlavní postava s totálně posraným osudem. U tohoto filmu to není jinak, je to hodně sympatický se super písničkama.
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Extended edition - 5*
Šance (1992) (pořad)
4* za začátky Izera