Recenze (152)
Gangster Squad – Lovci mafie (2013)
Poctivá gangsterka se skvělým Pennem! Nechce si ty odborný řeči a prostě se bavte. Pustili jste si gangsterskou střílečku, tak se nedivte, že to zase tak originální neni. Já jsme spokojenej. 79%
Jurský park (1993)
Viděno samozřejmě už dávno, ale až teď jsem si dopřál 3D Blu-ray verzi a musím říct, že se jednalo o nejlepší 3D, co jsem zatím měl možnost vidět (a že už jich pěkná řádka byla). 84%
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
Strašně sympatický snímek odvyprávěný s krásnou lehkostí. Možná to není žádný supertrhák, ale tento typ filmů mě dokáže zaujmout a zasáhnout, že si prostě nejvyšší hodnocení zaslouží. Není to předvídatelné, nejsou tak klišé, není to neoriginální...co víc si od filmu pro páteční večer přát?! 78%
Ruby Sparks (2012)
Krásné, originální, nenucené. Stojí mě to vždy pár dlouhých měsíců hledání, ale jednou za čas mé oko spočine na snímku, který mě dokáže pobavit ve všech směrech, v jakých romantická fantasy komedie může. 81%
Newsroom (2012) (seriál)
Nikdy seriály nehodnotím po prvním dílu....takž ani zde jsem neudělal vyjímku. Přesto musím říct, že pilot Newsroomu považuji za jeden z nejzdařilejších prvních dílů, co jsme kdy viděl. A že že jich už byla pěkná řádka. Mám za sebou první sezonu a musím říct, že HBO připravilo politicko-novinářskou lahůdku. Jsou dny, kdy se chci jenom bavit u akce nebo se zasmát a moc si netrápit hlavu dějem. A pak dny, kdy chci sledovat něco navíc, něco složitějšího a smysluplnějšího. A to přesně Newsroom splňuje. Mapuje situace světového (někdy amerického) formátu očima novinářů. Jak informovat o smrti Bin Ladina, o úniku ropy v Mexickém zálivu nebo o převratu v Egyptě? To Vám Aaron Sorkin poodkryje dílek po dílku a budete se bavit. 84%
American: The Bill Hicks Story (2009)
Jestli tak jako Já nejste se životem Hickse příliš seznámeni a chcete to změnit, rozhodně bych začal zde. Velmi zdařilá vizuální stránka tohoto životopisného dokumentu je jen plus. Skutečná hodnota se skrývá v informacích o Billovi, které jsou parádně prostřižené ukázkami z jeho stand-up vystoupení. Až poté doporučuji vrhnout se najednotlivé show. A nezapomeňte - Its just a ride :) 81%
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Prostě akční jízda podle starých dobrý pravidel. Neřešte logiku, nepřemýšlejte a bavte se. Už jen vidět všechny legendy pohromadě je pro mě zážitek. Všichni si to užívají a je to zatraceně znát. Párkrát se sice tlačí na pilu s tím hláškováním, ale kdo by to Willisovi, Schwarzeneggerovi nebo Norrisovi neodpustil. Těším se na další díl. 88%
Jak dobýt Ameriku (2010) (seriál)
Proooooč nebude třetí série? Proč HBO? Tahle dvojka z Brooklynu toho má co nabídnout i po dvou velmi vydařených sezonách. 77%
Temný rytíř povstal (2012)
Přestože nemůže říci, že mám stejně ohromující pocit jako po dokoukání Temného rytíře, stále se jedná o prvotřídní filmový zářitek. Jen jakoby byl Nolan unaven, jakoby ztratil to prvotní nadšení a zapálení. Z toho vyplívá v několika záběrech nedotažená akce. Některé akční scény jakoby nebyli důležité a Nolan spoléhá, že to divák přejde. Na druhou stranu vyvrcholení vztahu mezi Waynem a Alfrédem považiji za nejlepší vztahovou linii všech Batmanů a Bane jako nástupce Jokera obstál na jedničku. Všechny mé pochybnosti v průběhu filmu konec naprostu vykoupil, takž nemůžu jinak než za plný počet hvězd. 88%
Futurama (1999) (seriál)
Odkladiště nápadů, které nebyly pro Simpsonovi vhodné nebo žádoucí. Groening si ve Futuramě dovoluje o moc více než žluté rodinky a na výsledku je to zatraceně znát. Pro mě zkrátka lepší. Bender Homera válcuje na plné čáře :) 88%