Recenze (788)
Shazam! Hněv bohů (2023)
DC mám moc rád, ale Shazama asi nikdy nebudu.
Bastard!! Ankoku no hakaišin - Příchod (2022) (epizoda)
Panna sem panna tam, a zase sem a zase tam. Koncert KISS a Guns n’ roses… celkem trapný .
Love, Death & Robots - Děsivá výprava (2022) (epizoda)
Tohle bylo hodně ponuré. Na dobrou noc, ideální podívaná.
Love, Death & Robots - Tři roboti: Strategie úniku (2022) (epizoda)
Mne u tohoto napadá jen jedna věc... abychom takhle skutečně nedopadli.
Thermae Romae Novae (2022) (seriál)
Nic světoborného to není, a jak jsem zjistil z DB, je to remake již existujícího filmu i minisérie. Zajímavé je na tom to, že to je mírně vzdělávací a bonusový kontent z reálu je příjemné.
Tiger & Bunny - Chytrému napověz, hloupého trkni. (2022) (epizoda)
Druhá série se nese v duchu náboru mladých nováčků, a je jejich aklimatizaci, zaučování do řemesla mediálních Superhrdinů.
Vikingové: Valhalla (2022) (seriál)
Tohle je těžké. původní Vikingové byli k zulíbání a bylo možné si zamilovat téměř kteroukoliv postavičku. Ano, místy i Ivara.... Tady je osazenstvo takové nemastné neslané.
Výpadek (2022)
Taková dementní kravina, kdy tvůrci asi nemají mozkovou kapacitu přemýšlet, co by asi dělali lidi v obyčejné situaci gun vs. Fist.
Bílý lotos (2021) (seriál)
Tohle je celé o hovně. Asi jediná vtipná věc.
Clickbait (2021) (seriál)
I se spoilerem... Detektivní thriller ala Chris Carter...roztažený do 8 částí. Tipovat vinníka nemá smysl, protože v každem díle se děj a zápletka ubírá mírně jiným směrem a figurku vytáhnout až v závěru. Jinak každá z části není špatná, krásně ukazuje možnosti využití i zneužití informačních technologií a taky krásně ukazuje, že není radno věřit všemu, co je možné vidět nebo slyšet na internetech.